معرفی خودرو جدید تویوتا رومیون ۲۰۲۲ + عکس

0

تویوتا به تازگی خودروی MPV جدیدی را برای سال ۲۰۲۲ معرفی کرده است. شاید در ابتدا ذهن‌ها به سمت سی‌ینا برود؛ اما با وجود این که یک مینی‌ون سه ردیفه است، تویوتا رومیون – Rumion – برای بازار آفریقای جنوبی طراحی شده و کاملاً متفاوت است.

محصولات جدید تویوتا شرکت تویوتا ژاپن تازه های خودرو قیمت تویوتا رومیون معرفی خودرو مجله خودرو مجله خودرو کارستان دنیای خودرو

بسیاری از ویژگی‌های این خودرو با سوزوکی Ertiga، که سال ۲۰۱۸ در اندونزی رونمایی شد، مشترک است.“بسیاری از ویژگی‌های این خودرو با سوزوکی Ertiga، که سال ۲۰۱۸ در اندونزی رونمایی شد، مشترک است. در قسمت طراحی در بخش جلوپنجره و رینگ‌های ۱۵ اینچی تفاوت دارند. داخل کابین، همان داشبورد، طراحی فرمان و صفحه نمایش لمسی اطلاعات و سرگرمی، حفظ شده است. تویوتا رومیون همانند سوزوکی Ertiga بر اساس نسخه‌ کشیده‌ شاسی سوزوکی سوئیفت ساخته شده است.

تویوتا رومیون، طولی برابر ۴۳۹۵ میلی‌متر، ۱۷۳۵ میلی‌متر عرض و ۱۶۹۰ میلی‌متر ارتفاع دارد؛ همچنین فاصله بین دو محور آن نیز ۲۷۴۰ میلی‌متر است. چنین ابعادی برای هفت سرنشین، جمع‌و‌جور به نظر می‌رسد؛ اما به لطف کاپوت کوتاه آن، فضای کافی برای سه‌ ردیف صندلی وجود دارد.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/c069b99d-ead1-4c1e-a64d-7d9efcbb700b/article_637699985400070139_thumb_960_542.jpg
تویوتا رومیون ۲۰۲۲

در شرایطی که هر هفت سرنشین حاضر باشند، ۱۵۳ لیتر فضای بار در دسترس است. در چیدمان پنج صندلی، صندوق عقب ۵۵۰ لیتر فضا دارد و هنگام تا شدن تمامی صندلی‌ها، ۸۰۳ لیتر فضا در اختیار دارید.

سقف بلند خودرو، نشان می‌دهد که تمامی سرنشینان از فضای سر کافی بهره‌مند خواهند بود. طبق تصاویر منتشر شده، مشخص است که حتی برای ردیف آخر نیز جا لیوانی‌های مخصوص در نظر گرفته شده است.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/c069b99d-ead1-4c1e-a64d-7d9efcbb700b/Content/09637699986236466550.jpg
تویوتا رومیون ۲۰۲۲

زیر کاپوت، یک پیشرانه‌ ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس‌طبیعی قرار گرفته که ۱۰۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده توسط یک گیربکس پنج‌ سرعته‌ دستی و یا چهار سرعته‌ اتوماتیک، به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در قسمت تجهیزات ایمنی، تویوتا رومیون بسیار ضعیف است و تنها دو ایربگ و ترمز ABS در لیست امکانات آن به چشم می‌خورد.

قیمت نسخه‌ی پایه‌ تویوتا رومیون، در آفریقای جنوبی، از ۱۶,۳۸۲ دلار آغاز می‌شود و تا ۲۱,۱۵۸ دلار برای نسخه‌ اتوماتیک می‌رسد.

منبع : carscoops.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.