بیوگرافی سوسن پرور بازیگر طنز + عکس های جدید

0

سوسن پرور متولد ۳۰ دی ۱۳۵۴ در اراک ، بازیگر و کارگردان است

بیوگرافی سوسن پرور

سوسن پرور (زاده ۱۳۵۴، اراک) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دارد. ایشان اصلیت اش اراکی می باشد.

بازیگری سوسن پرور

من همیشه بازیگری را دوست داشتم. گرایش بازیگری در آن زمان در دانشگاه آزاد اراک که درس می خواندم، وجود نداشت. من آن زمان ادبیات نمایشی می خواندم اما تا جایی که استادها اجازه می دادند سر کلاس بازیگری حاضر می شدم. البته در رشته خودمان هم تعداد محدودی واحد بازیگری داشتیم.

علاقه شخصی خودم این بود که بازیگری را دنبال کنم. وقتی هم که دانشگاه رفتم اعتقاد نداشتم که بازیگر شوم. آگاهی نداشتم که چطور می توانم بازیگر شوم. راستش فکر می کردم حالا که ادبیات نمایشی خواندم باید نمایشنامه نویس شوم، اما بعدتر دیدم نه می توانم در بازیگری هم ورود کنم.

بیوگرافی سوسن پرور همسر سوسن پرور اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران همسر بازیگران

شروع فعالیت سوسن پرور

سوسن پرور بازیگری را از سال ۱۳۷۳ به طور رسمی با بازی در تئاتر شروع نمود.

مهاجرت به تهران سوسن پرور

سوسن پرور در سال ۱۳۸۱ به تهران نقل مکان کرد و بعنوان نویسنده و کارگردان نمایش «توالت» را در جشنواره تئاتر فجر بروی صحنه برد که با استقبال خوبی مواجه شد

شهرت سوسن پرور

سوسن پرور در سال ۸۷ با بازی در سریال بزنگاه ساخته رضا عطاران توانست به خوبی شناخته شود. ایشان سپس سال ۱۳۷۹ با فیلم «زندان زنان» به کارگردانی منیژه حکمت وارد سینما شد.

جذابیت کمدی سوسن پرور

ما ژنتیکی اهل بگو و بخند هستیم. مادر و مادربزرگم همین طور بودند. همه دوست داشتند خانه ما بیایند چون در خانه ما بساط خنده و شادی همیشه پهن بود. بعدها که تخصصی تر به این مقوله نگاه کردم، دیدم استعداد این کار را دارم که آدم ها را بخندانم. پس دوست داشتم از این ویژگی استفاده کنم و آن را ارائه دهم. خب وقتی بازتاب آن را می دیدم دوست داشتم آن را ادامه دهم. برای همین به سمت کمدی جذب شدم. اگر چه پروژه هایی که کار می کنم با طنزی که ایده آل من است فاصله دارد اما باز هم ترجیح می دهم طنز کار کنم. اصولا دوست دارم دیگران را بخندانم. مثلا همین الان که با هم مصاحبه می کنیم خیلی برایم جذاب است که چیزی بگویم تا با هم بخندیم و خستگی را از تن مان دور کنیم.

شوهر ایده آل سوسن پرور

همسر ایده آل من یک آدم چهار شانه ، بلند قامت و خوش هیکل است که حتما هم اسب سفید دارد و در خانه او را جرج کلونی صدا می کنند

ترس از ازدواج سوسن پرور

هر کسی در زندگی ترس هایی دارد. من درمورد ازدواج شخصا ترس هایی دارم. باوجود آنکه آدم ریسک پذیری هستم اما هنوز نتوانستم بر ترس هایم غلبه کنم و ریسک کرده و ازدواج کنم. وقتی بنزین ماشینم کم است خب ترجیح می دهم وارد جاده نشوم. ترجیح ام این است که بنزین بزنم و دیرتر برسم. اما واقعیت این است که من به عشق و زندگی زناشویی احترام می گذارم. این تردید من به خاطر ترس هایم است و هر آدمی ترس های نهفته ای دارد. کسی که این ترس ها را پشت سر می گذارد و عشق اش بر ترس هایش غلبه پیدا می کند، روزگار عاشقانه ای برایش آرزو می کنم.

سوسن پرور: من زشت نیستم!

من هیچ وقت فکر نکردم زشت هستم و کامنت هایی که می گرفتم برایم خیلی جالب بود. اوایل می گفتم مردم من را با گریم سریال عطاران به یاد دارند که ابروهای پرپشتی داشتم و حتی پشت لبم هم کمی سیاه بود. وقتی مردم مرا در خیابان می دیدند، می گفتند: «آخی، به اون زشتی هم که در سریال بودی، نیستی» و این برایم جالب بود که چرا همه مردم فکر می کنند من زشتم. نمی خواهم بگویم که حوری ام، اما هیچ وقت فکر نکردم زشتم یا دماغم به صورتم نمی آید. یا هرگز فکر نکردم باید لب هایم را پروتز کنم. من فکر می کنم در مجموع قیافه ام طوری نیست که وقتی کسی در خیابان رد شود برگردد و نگاه کند. نه آنقدر زشت که برگردد دوباره نگاه کند و نه آنقدر زیبا که طرف میخکوب شود. چشم هایم می بیند. حس بویایی ام خوب است و همه چیز عالی است. فکر می کنم وقتی همه چیز درست کار می کند پس اوضاع خوب است و همین کافی است.

جراحی خیالی بینی در تایلند سوسن پرور

یک خبرنگاری از یکی از سایت های خبری یا خبرگزاری ها تماس گرفت که آیا این راست است که می خواهی بروی تایلند و بینی ات را جراحی کنی؟ خنده ام گرفت. پرسیدم ماجرا چیست؟ گفت شایعه شده که برای جراحی بینی قرار است به تایلند سفر کنی. گفتم واقعیت این است که من برای این کار تا ساوجبلاغ هم نمی روم، اگر چه در کامنت های اینستاگرامم به خاطر همین موضوع خیلی فحش می شنوم و می خوانم. با همه اینها خدا را شکر می کنم که بدنم سالم است. این را گفتم و تلفن را قطع کردم. اما فردا صبح دیدم که «هتاکی به بازیگر تلویزیون و تئاتر در اینستاگرام» تیتر شده و طوری با ماجرا برخورد شده که انگار من از این موضوع گلایه کردم که به خاطر چهره ام مدام از مردم فحش می شنوم، چون حاضر به جراحی نیستم.

بیوگرافی سوسن پرور همسر سوسن پرور اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران همسر بازیگران

اسطوره بازیگری سوسن پرور

کسی که در بازیگری برای من اسطوره بود فریماه فرجامی است. این آدم در دنیای بازیگری بی نظیر است. ژاله صامتی را هم خیلی دوست دارم. از ایشان انرژی خیلی خوبی گرفتم.

از بازیگران مرد از شهاب حسینی نام می برم که اخیرا با سریال شهرزاد حسابی خوش درخشیده است.

اما خب محبوب ترین بازیگر مرد نزد من رضا عطاران است که در نقش های جدی و کمدی بسیار خوب بازی می کند. او حتی طنز را جدی بازی می کند و تواناست و خیلی دوست دارم سبک او را بتوانم دنبال کنم. از خارجی ها بازی نیکول کیدمن و جودی فاستر را دوست دارم.

شغل دیگر سوسن پرور

جز بازیگری تدریس هم می کردم. البته این به ۱۰سال پیش برمی گردد، اما از زمانی که کار تصویر، منظورم تلویزیون و سینماست، را شروع کردم بیشتر تمرکزم روی همین کار است. منبع درآمد من کار تصویر است. تئاتر هم کار می کنم اما واقعیت این است که هرگز روی پول تئاتر حساب باز نکرده ام.

جوایز و افتخارات سوسن پرور

دریافت جایزه رتبه هنرپیشگی دوم زن در نمایش «بوی دستهای پدربزرگ» با ساخته مرتضی رستمی از جشنواره منطقه ای سمنان.
دریافت جایزه رتبه نخست هنرپیشگی برای نمایش «بازیخانه» به ساخته علی ایزدی از جشنواره استان مرکزی و جشنواره سمنان.
دریافت جایزه رتبه نخست هنرپیشگی از جشنواره دانشجویی منطقه ای فجر همدان برای نمایش «پسرک خیالبافت» با ساخته ی آرش سهرابی.
دریافت جایزه رتبه نخست هنرپیشگی برای نمایش «شوک» از جشنواره بین المللی تئاتر کمدی اصفهان.

پیج اینستاگرام سوسن پرور

در اینستاگرام میتوانید با آیدی susanparvar فعالیت های این هنرمند را دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.