معرفی کراس‌ اورهای برقی شورولت در CES

0

خانم ماری بارا مدیرعامل جنرال موتورز در جریان سخنرانی خود در نمایشگاه CES 2022، از عرضه دو کراس‌­اور برقی یعنی اکوینوکس و بلیزر در سال 2023 خبر داده است.

نسخه برقی اکوینوکس و بلیزر روی پلتفرم Ultium EV شکل گرفته است. انتظار داریم شعاع حرکتی این دو کراس­‌اور جدید چیزی بین 400 تا 480 کیلومتر باشد.

در این مراسم تنها چند تصویر از اکوینوکس برقی به معرض نمایش درآمده که طراحی اسپرت و مدرن این کراس‌­اور را به نمایش می­‌گذارد. وعده قیمت پایه 30 هزار دلاری برای این خودرو می­‌تواند عزم و اراده جنرال موتورز برای حفظ محبوبیت اکوینوکس را نشان دهد و به وعده این شرکت برای ارائه خودروی برقی به بخش بزرگی از جامعه را محقق کند.

نسخه برقی اکوینوکس و بلیزر روی پلتفرم Ultium EV شکل گرفته که با درنظر گرفتن امکان نصب مجموعه باتری در کف شاسی طراحی شده و برای ساخت سایر محصولات برقی جنرال موتورز همچون هامر EV، کادیلاک لیریک و سیلواردو برقی هم مورد استفاده قرار گرفته است.

شورولت اکوینوکس برقی
انتظار داریم شعاع حرکتی این دو کراس­‌اور جدید چیزی بین 400 تا 480 کیلومتر باشد. در صورت صحت این ارقام، دو نماینده شورولت در برابر یکی از مهمترین رقبای خود یعنی فورد ماستنگ مک-ای وضعیت چندان بدی نخواهند داشت، چراکه شعاع حرکتی این خودروی برقی آمریکایی هم بین 358 تا 502 کیلومتر اعلام شده است.

مدیرعامل شورولت به طرفداران این دو کراس­‌اور اطمینان داده که دو تریم محبوب LT و RS از این خودروها نیز تولید خواهد شد.

با ورود اکوینوکس و بلیزر 2024 به خط تولید، دو عضو دیگر به محصولات برقی فعلی شورولت شامل بولت، بولت EUV، هامر EV و نسخه برقی از دو پیکاپ محبوب یعنی سیلورادو و سی­‌یرا اضافه خواهد شد.

شورولت اکوینوکس برقی

شورولت اکوینوکس برقی
خانم بارا در ادامه سخنان خود از برنامه شورولت برای عرضه پیکاپ­‌های سنگین و شاسی­‌بلندهای بزرگ برقی تا سال 2035 خبر داده، که بازهم اثبات‌کننده عزم و اراده راسخ این خودروساز آمریکایی برای حضور در میدان رقابت خودروهای برقی است.

مترجم : باما
منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.