شیشه بالابر جلو چپ جهت بالا بردن شیشه +عکس

0

زمانی که کلید شیشه بالابر راننده به سمت بالا کشیده می شود منفی از کلید شیشه بالابر خارج شده و به پایه ۲۶ سوکت ۴۰ پایه سفید DCN (نود درب های جلو ) می رسد، در این زمان DCN از پایه ۴ و ۹ سوکت ۹ پایه سفید خود برق و بدنه برای بالا بردن شیشه ارسال می کند. و برای پایین بردن شیشه منفی ارسالی از کلید شیشه بالابر به پایه ۱۰ نود درب های جلو DCN رسیده و در نتیجه خروجی DCN عکس بالا عمل کرده و شیشه پایین می آید.

آموزش نصب شیشه بالابر اجزای شیشه بالابر خودرو تعمیر شیشه بالابر تعمیر شیشه بالابر 206 تعمیر شیشه بالابر پژو 405 تعمیر شیشه بالابر پراید تعمیر شیشه بالابر سمند ریست شیشه بالابر خودرو رله تقویت شیشه بالابر رفع ایراد شیشه بالابر پراید آموزش مکانیک و برق خودرو

شیشه بالابر جلو راست جهت بالا بردن شیشه:

زمانی که کلید شیشه بالابر راننده به سمت بالا کشیده می شود منفی از کلید شیشه بالابر خارج شده و به پایه ۱۵ سوکت ۴۰ پایه سفید DCN( نود درب های جلو ) می رسد، در این زمان DCN از پایه ۵ و ۶ سوکت و پایه سفید خود برق و بدنه برای بالا بردن شیشه ارسال می کند.

و برای پایین بردن شیشه منفی ارسالی از کلید شیشه بالابر به پایه ۱۶ نود درب های جلو DCN رسیده و در نتیجه خروجی DCN عکس بالا عمل کرده و شیشه پایین می آید.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.