منشا خطای گیربکس پژو ۲۰۶ چیست؟

0

فروش فوری پژو 206 قیمت پژو 206 شرایط فروش پژو 206 فروش فوری پژو ۲۰۶ تیپ 2 فروش فوری پژو 405 قیمت پژو 405 فروش فوری پژو 405 دوگانه سوز فروش فوری خودرو اخبار ایران خودرو

پژو 206 صندوقدار V8

گیربکس اتوماتیک یکی از انواع سیستم انتقال قدرتی است که دارای کلاچ هیدرولیکی است و باوجود ماهیت و ساختار سیستم، تعویض دنده‌ها مطابق بر دورموتور انجام می‌شود و تعویض دنده‌ها به‌اصطلاح به‌شکل خودکار انجام می‌شود.

گیربکس اتوماتیک یکی از انواع سیستم انتقال قدرتی است که دارای کلاچ هیدرولیکی است و باوجود ماهیت و ساختار سیستم، تعویض دنده‌ها مطابق بر دورموتور انجام می‌شود و تعویض دنده‌ها به‌اصطلاح به‌شکل خودکار انجام می‌شود.

تعمیرات تخصصی پژو 206 بررسی مشکلات خودرو صداي تق تق فرمان 206 صدا گیری تق تق ماشین صدای تق تق موتور 206 صدای تق تق موتور از چیست علت صداى تق تق موتور دنا آموزش تعمیر خودرو آموزش عیب یابی خودرو آموزش مکانیک خودرو اگزوز چیست
باتوجه به‌این‌که این نوع از سیستم انتقال قدرت مبتنی بر سیستم هیدرولیکی است، اگر فشار هیدرولیک افت کند منجربه‌خرابی می‌شود و بارزترین مشکل درگیربکس اتوماتیک AL4 پژو 206 و 207 خطای تنظیم فشار در TCU است. این مشکل به‌گونه‌ای است که بسیاری از تعمیرکاران در زمان عیب‌یابی این ایراد را ناشی از خطای شیرهای هیدرولیکی گیربکس می‌دانند.
بنابراین در هر موقعی که در گیربکس‌ اتوماتیک خانواده پژو یا همان AL4 فرار روغن به‌وجود آید یا فشار روغن افت کند، چنین خطایی در TCU پدیدار می‌شود و در عملکرد گیربکس نیز تاثیر منفی خواهد داشت. باتوجه به‌این پارامترها توصیه کمپانی پژو همواره این است که ابتدا فشار روغن تست و پس از آن شیربرقی تعویض شود. اما اگر همچنان فرار روغن و خطا وجود داشته باشد، در این شرایط باید گیربکس باز و اورهال اساسی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.