جزئیات واردات 13 دستگاه سواری بنز E 200

0

سخنگوی ایران خودرو، جزئیات واردات 13 دستگاه خودرو سواری بنز E 200 که در شش ماه گذشته توسط شرکت زیر مجموعه این خودروسازی وارد شده بود را تشریح کرد.

مشکلات بنز E200 دفترچه راهنمای بنز E200 قیمت بنز E200 معایب و مزایای بنز E۲۰۰ جعبه فیوز بنز E200 دفترچه راهنمای خودرو بررسی مرسدس بنز E200 گیربکس مرسدس بنز E200 تعمیرات تخصصی مرسدس بنز آپشن های بنز E200 MERCEDES BENZ E200 روغن موتور مناسب بنز E200 نمایندگی مرسدس بنز

بابک رحمانی، در این خصوص اظهار داشت: شرکت واردکننده 13 دستگاه بنز E 200 نمایندگی انحصاری واردکننده بنز آلمان می باشد که کل سهام آن مربوط به ایران خودرو است و ثبت سفارشات آن، قبل از تصویب ممنوعیت واردات بوده است.

وی افزود: قبل از تحریم ها، نمایندگی زیرنظر خود شرکت مرسدس بنز فعالیت می کرد و 756 دستگاه از خودروهای سواری بنز در ایران تولید شد و این اجازه را مستقیم از شرکت مرسدس بنز گرفتیم که توسط شرکت تجارت ستاره ایران، بنز تولید شود، اما بعد از تحریم نتوانستیم این همکاری را ادامه دهیم.

رحمانی نمایندگی رسمی بنز آلمان را شرکت تجارت ستاره ایران معرفی و خاطرنشان کرد: انتقال دانش فنی از سوی شرکت بنز فقط به شرکت تجارت ستاره ایران انجام شده و امروز درخواست دارند که با معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری، شرکتی دانش بنیان ثبت کنند.

منبع:پرشین خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.