با ثروت توانستم روی بوم زندگی‌ام نقاشی کنم

0

میلیاردرها معتقدند که با استفاده از مجموعه‌ای از افکار صحیح که با اقدامات گسترده و مناسب پشتیبانی شوند می‌توانند آینده‌ای روشن و موفق برای خود خلق کنند. اگر در حوزه کاری خود تمام تلاش­تان را هوشمندانه به کار گیرید، مطمئنن شما هم می توانید مانند من در کار خود به موفقیت و ثروت برسید.

پودر گوشت ماهی

یک نمونه از منابع غنی پرتئین حیوانی که مقدار بسیار زیادی انواع ماده های معدنی را دارد پودر گوشت ماهی بوده که طرز تهیه آن به روش صنعتی می باشد این محصول با خاصیت فراوانی که دارد می تواند وارد چرخه غذایی دامها شود و مقدار پروتئین و موادی که برای پرورش آنها مفید است را به آنها برساند.

وجود انواع مواد معدنی همچون مس، آهن، فسفر، کلسیم می تواند باعث رشد بهتر آنها شود استفاده از آن به صورت انواع خوراک برای دامها و طیور تولید می شود که ارزش غذایی بسیار زیادی این محصول داشته و میزان نیاز بدن آنها را تامین می کند.

به همین دلیل می تواند استفاده از آن شرایط رشد را بهتر کرده و باعث سلامتی آنها شود این محصول از ماهیان و آبزیان و پس ماند آنها تهیه می شود که قابل استفاده برای انسان نمی باشند و شرایط تولید آنها به گونه ای است که بعد از جداسازی آنها را شسته و طی مراحل مختلفی آنها را خشک می کنند.

پودر گوشت مشهد

مشخصات ظاهری پودر گوشت مشهد همان طور که از نامش پیداست پودر قهوه ای رنگ می باشد که به صورت بسته بندی و فله ای در بازار وجود دارد.

پودر گوشت مشهد طول عمر بسیار کمی دارد پس بهتر است پس از مدت زمان کوتاهی مصرف شود.

پودر گوشت شیراز

پودر گوشت شیراز در شرایط نگهداری از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

پودر گوشتی که با کیفیت است فاسد نمی شود و به مرور زمان هم خراب نمی شود.

برای آگاهی بیشتر لازم به ذکر است پودر گوشت جایگزین خوراک دام و طیور است و در واقع هدف از تولید و ارائه آن استفاده کمتر و یا حذف غلات رقابتی و ارزشمندی چون سویا و ذرت از جیره غذایی حیوانات است بنابراین طبیعی است که به طور کلی قیمت این محصول نسبت به غلاتی که مورد استفاده انسان نیز هستند بسیار کمتر خواهد بود و استفاده از گران ترین نوع آن نیز نسبت به سویا، گندم و ذرت به صرفه خواهد بود.

ارزش غذایی بالا در کنار بهبود کیفیت فرآورده های گوشتی سبب شده است که بسیاری از کشورها برای تغذیه طیور و دامهای خود از پودر گوشت به خصوص نوع خالص آن استفاده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.