نمایشگاه خودرو‌ی ژنو ۲۰۱۶، بزرگ‌ترین رویداد خودرویی جهان

0

لامبورگینی چطور سنتناریو را توسعه داده است؟

همانطور که می‌دانید لامبورگینی از سنتناریو (Centenario) مدل جدید خود در جریان نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این خودرو به لطف پیشرانه‌‌ی قدرتمند خود، مدل‌های دیگر این شرکت مثل اونتادور و هوراکان (مدل‌های دیگر لامبورگینی) را زیر سایه‌ی خود برده است. ماوریزیو ریجیانی در مصاحبه‌ای به پرسش‌هایی در رابطه با این خودرو پاسخ داده است.

  نمایشگاه خودرو‌ی ژنو ۲۰۱۶، بب

نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ به پایان رسید و برگی دیگر از صنعت خودرو ورق خورد. شرکت‌های مختلف خودروسازی با معرفی جدید‌ترین دستاورد‌های خود، برای رقبا خط و نشان کشیدند و بدین ترتیب شاهد رونمایی انواع از خودرو‌های جذاب‌ بودیم.

لکسوس LC 500h معرفی شد؛ کوپه‌ی هیبریدی فوق‌العاده

لکسوس LC 500h معرفی شد؛ کوپه‌ی هیبریدی فوق‌العاده

لکسوس به دنبال معرفی کوپه‌ی فوق‌العاده‌ زیبای LC 500 در نمایشگاه خودرو‌ی دیترویت ۲۰۱۶، در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ نیز نسخه‌ی هیبریدی این محصول را به همراه جعبه دنده‌ی فوق‌العاده پیشرفته رونمایی کرد.

 

سوپر اسپرت پورشه ۹۱۱R معرفی شد

شرکت خودروسازی پورشه این هفته و در جریان نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶، نسخه‌ای از سوپر اسپرت پرطرفدار ۹۱۱ را موسوم به ۹۱۱ R و با هدف بهبود تجربه‌ی رانندگی با خودروهای سری ۹۱۱، معرفی کرد.

سوبارو از نمونه‌ی مفهومی نسل جدید کراس‌اوور XV رونمایی کرد

سوبارو از نمونه‌ی مفهومی نسل جدید کراس‌اوور XV رونمایی کرد

سوبارو در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶  از نمونه‌ی مفهومی نسل جدید کراس‌اوور ایکس‌وی کراس‌ترک (XV Crosstrek) رونمایی کرد که از طراحی جذابی بهره‌مند است. .

مدیرعامل فیات همکاری با یک خودروساز را به اپل توصیه کرده است

اپل در حال ورود به حوزه‌ی خودروسازی است. این چکیده‌ای از تمام شایعاتی است که در ماه‌های اخیر در مورد ورود اپل به حوزه‌ی توسعه‌ی خودروهای هوشمند شنیده‌ایم. حالا مدیر عامل فیات کرایسلر به اپل توصیه کرده است تا برای ورود به این حوزه با خودروسازان بزرگ شریک شود.

فیات 500S با پیشرانه‌ی قوی و ظاهری جذاب‌تر معرفی شد

فیات ۵۰۰S با پیشرانه‌ی قوی و ظاهری جذاب‌تر معرفی شد

فیات علاوه بر Abrath 124 Spider یک خودرو دوست داشتنی اما کوچکِ دیگر را با نام ۲۰۱۷ Fiat 500S به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ آورده است.

پینین فارینا H2 معرفی شد؛ نمونه‌ی مفهومی خودرو‌های مسابقه‌ای هیدروژنی

پینین فارینا H2 معرفی شد؛ نمونه‌ی مفهومی خودرو‌های مسابقه‌ای هیدروژنی

پینین فارینا از خودروی مفهومی جدید خود با نام H2 Speed در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این خودروی مسابقه‌ای از سوخت هیدروژن بهره می‌برد.

کراس‌ اوور فولکس واگن تی-کراس بریز معرفی شد

کراس‌ اوور فولکس واگن تی-کراس بریز معرفی شد

کراس‌اوور مفهومی فولکس واگن تی‌-کراس بریز (T-Cross Breeze) در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ معرفی شد تا از تصمیم جدی فولکس واگن مبنی بر ارایه‌ی محصولی قدرتمند در رده‌ی شاسی‌بلند‌های سایز کوچک خبر دهد.

 

بنتلی مولسان ۲۰۱۷ معرفی شد؛ تعریف واژه‌ Luxury

بنتلی مولسان (Mulsanne) مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ معرفی شد. پرچمدار سوپرلوکس بنتلی برای رقابت با برند‌های رولزرویس، میباخ، مرسدس بنز و بی‌ام‌و وارد بازار خواهد شد.

کوینیگزگ رگرا معرفی شد؛ کابوس بوگاتی کایرون

کوینیگزگ رگرا نیز در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۶ معرفی شد تا این رویداد به نقطه‌ی عطفی در تاریخ صنعت خودرو تبدیل شود. ابرخودروی رگرا خود را برای رقابت با برترین سوپراسپرت‌های جهان آماده می‌کند.

۱۰ حقیقت ناگفته در مورد بوگاتی کایرون

تصاویر/ غول های خودروسازی در نمایشگاه ژنو

معرفی نسل جدیدی از بوگاتی به معنی سرآمدن دهه‌ای دیگر از فعالیت اسطوره‌ای شناخته شده در دنیای خودروسازی است. پس از ویرون افسانه‌ای، حال نوبت به نسل جدیدی از ابرخودروی زاده در سرزمین عشاق رسیده تا عاشقان دنیای فناوری را سرمست کند. در ادامه نگاهی به ۱۰ حقیقت در مورد این خودروی ۱٫۵۰۰ اسب بخاری خواهیم داشت که شاید اطلاعی از آن نداشته باشید.

 

اُپل خودرو مفهومی جذاب Opel GT را معرفی کرد

اُپل خودرو مفهومی بسیار جذابی را به نام Opel GT در ژنو ۲۰۱۶ معرفی کرده است که از جنبه‌های مختلف شاخص به نظر می‌رسد و با دیدن تصاویر آن، آرزو می‌کنید روزی به تولید انبوه برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.