با چقدر نقدینگی می‌توانیم شاسی بلند کارکرده بخریم؟

0

با نزدیک شدن به پایان سال و اوج گرفتن خرید و فروش خودروها برای ارتقا خودرو و یا خرید خودروهای خارجی و داخلی، یکی از انواع خودروها که معمولا از اقبال بیشتری در بین قشر متوسط به بالا مورد توجه قرار می‌گیرد، خودروهای شاسی‌بلند است که اگر شما نیز به دنبال خرید خودروهای این‌چنینی هستید، با ما همراه باشید تا گزارشی از بازار خودروهای شاسی‌بلند کارکرده را تقدیم نگاه شما بکنیم.

 قیمت هیوندای توسان ، قیمت ولوو ایکس‌ سی ۹۰ ، قیمت رنو داستر ، قیمت شاسی بلند کارکرده ، قیمت ماشین دست دوم ، قیمت کیا سورنتو ، قیمت بی ام و ، قیمت لکسوس NX

اولین خودرو از خودروهای این گزارش مربوط به هیوندای توسان است که با کارکردی در حدود ۱۲ هزار کیلومتر و مدل ۲۰۱۴، قیمتی در حدود ۱۹۰ میلیون تومان در بازار آزاد دارد.

ولوو ایکس‌سی ۹۰ خودروی بعدی است که با مدل ۲۰۱۷ و کارکردی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر با قیمت یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان در بازار آزاد مورد معامله قرار می‌گیرد.

لکسوس ان‌ایکس هیبریدی دیگر خودروی بازار شاسی‎‌بلند هاست که با مدل ۲۰۱۷ و کارکرد ۶ هزار کیلومتر با قیمت ۵۰۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بی‌ام‌و ایکس۳ با مدل ۲۰۱۴ و کارکرد ۱۳ هزار کیلومتر قیمتی در حدود ۴۵۰ میلیون تومان در بازار دارد. سوزوکی گرند ویتارا با مدل ۱۳۸۹ و کارکرد ۱۴۵ هزار کیلومتر در بازار آزاد با قیمت ۸۵ میلیون تومان قابل خرید است.

از دیگر خودروهای پرفروش بازار که اتفاقا در آمار رسمی وزارت صنعت عنوان دومین خودروی پرفروش سال ۹۶ را از آن خود کرده است، رنو کولئوس است که با مدل  ۲۰۱۴ و کارکرد ۸۰ هزار کیلومتر قیمتی در حدود ۱۴۰ میلیون تومان دارد.

اگر به برند هیوندای علاقه دارید می‌توانید با خریداری هیوندای وراکروز مدل ۲۰۱۱ و کارکرد ۱۱۰ هزار کیلومتر به این علاقه خود جامه عمل بپوشانید. تویوتا پرادو مدل ۲۰۱۲ و کارکرد ۷۶ هزار کیلومتر با قیمت ۳۱۵ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

داچا (رنو) داستر

رنو داستر اس‌ای دیگر خودروی بازار است که با مدل ۲۰۱۵ و کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر با نقدینگی ۱۰۶ میلیون تومان در بازار قابل خریداری است.

کیا سورنتو جی‌تی لاین ۲۰۱۷ با کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر قیمت ۳۳۰ میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است. آخرین خودرو از این لیست بلندبالا از خودروهای شاسی‌بلند که البته به صورت نمونه تقدیم شما کردیم، مربوط به برند بی‌ام‌و است که ایکس ۶ این برند با مدل ۲۰۱۲ و کارکرد ۵۰ هزار کیلومتر، در بازار با قیمت ۵۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.