فروش ۲۰ میلیونی خودروی مزدا ۳ دست سارقان را رو کرد

0

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باندی که اقدام به سرقت خودرو‌های مزدا ۳ کرده و پس از سند نمره کردن، آن‌ها را به فروش می‌رساندند در عملیات کارآگاهان این پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ حسین تُرکیان گفت: در پی شکایت یک شهروند اصفهانی مبنی بر سرقت خودروی مزدا ۳ وی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و جستجوهای هوشمندانه خود برای یافتن سارق یا سارقان آغاز کردند و با ظرافت و دقت پیش می‌بردند که در این رابطه کارآگاهان با آگهی فروش خودروی مزدا ۳ به قیمت ۲۰ میلیون تومان برخورد کردند که فروشنده در اطلاعات آگهی فروش، خودرو را فاقد مدارک و برای اوراق کردن ثبت کرده بود.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، با توجه به شک برانگیز بودن این آگهی کارآگاهان بلافاصله موضوع را تحت پیگرد خود قرار داده و با شناسایی و دستگیری فرد آگهی دهنده مشخص شد وی یکی از افراد سابقه دار در زمینه سرقت خودرو‌های مزدا ۳ است.

سرهنگ تُرکیان می گوید: متهم در اعترافات خود به سرقت ۳ دستگاه خودروی مزدا ۳، یک دستگاه خودروی پژوپارس و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در تهران و یک دستگاه خودروی مزدا ۳ در اصفهان با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد. خودرو‌ها را پس از سرقت با سند نمره کردن و تعویض پلاک‌ها آن‌ها را به فروش می‌رساندند.

این مقام انتظامی گفت: دو همدست این متهم نیز دستگیر شدند. تمامی مال باختگان شناسایی و با تنظیم شکایت از سوی آن‌ها متهمان به مرجع قضائی تحویل شدند، اما با این حال اقدامات لازم در راستای کشف سایر سرقت‌های ارتکابی توسط متهمان کماکان از سوی کارآگاهان ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.