بنزین و مکمل سوخت مناسب برای مرسدس بنز

0

پترو 2in1 مدپاتکس
بهترین مکمل نانو تکنولوژی مخصوص خودروی بنز
Petro2in1

 

 

مکمل تقویت بنزین و شستشوی انژکتور برای خودروها
کاهش دهنده ضربات و لرزش موتور خودرو

شستشوی کامل مسیر سوخت رسانی
افزایش قدرت و شتاب خودرو
کاهش دهنده مصرف سوخت
ایجاد لایه محافظ در کل مسیر سوخت رسانی

سوپر اکتان بوستر
قویترین مکمل نانو تکنولوژی مخصوص خودروی بنز
Nano super octane pro

مکملی مناسب برای انواع خودرو ها
مخصوص خودروهای توربو و تقویت شده

کاهش صدا و لرزش موتور خودرو
افزایش چشمگیر شتاب و قدرت موتور خودرو
افزایش عدد اکتان تا 12 واحد RON
افزایش قطعی عدد اکتان تا 4 واحد MON

مرسدس بنز

دارندگان اتومبیل های کلاسیک مانند خودرو مرسدس بنز، همواره سوالات متعددی برای حفظ خودروهای ارزشمند خود دارند سوالاتی مانند “چه سوختی استفاده شود؟ چه میزان اکتان باید در بنزین موجود باشد؟ بنزین با اکتان پایین چه عواقبی دارد؟ چند بار باید بنزین با اکتان بالا استفاده شود؟ این سوالات همواره برای رانندگان مطرح می شود به خصوص که خودرو های آنان اتومبیل های کلاسیک و استثنائی باشد.

متأسفانه هر تعداد سوال وجود دارد، ده برابر پاسخ یا نظر برای آن وجود دارد. ما در این مقاله سعی داریم تا پاسخی علمی و دقیق به پرسش های شما داده و شما را در حفظ خودرو یاری کنیم.

چه نوع بنزینی باید در مرسدس بنز استفاده شود؟

بنزین فروخته شده در جایگاه های بنزین باید از دستورالعمل های خاص دولت برای کیفیت و مواد افزودنی برخوردار باشد و تنها در این صورت بنزین برای خودروی شما مناسب است.

بنزین هایی که در پمپ های بنزین وجود دارد باید مطابق با استاندارد های سازندگان خودرو باشد چنانچه بنزین توزیع شده در جایگاه ها استاندارد های جهانی را نداشته باشد و با معیار های سازندگان خودرو مطابق نباشد آسیب های بسیار جدی بر خودرو ها و محیط زیست می گذارد. !

بنزین مناسب برای مرسدس بنز

لازم به ذکر است اضافه کنیم، همه چیز بستگی به نوع موتور خودرو شما دارد. برای رانندگانی که با مرسدس بنز رانندگی می کنند، بنزین با اکتان بالا امری بسیار ضروری است. به این دلیل که این موتورها به گونه ای ساخته شده اند که به بنزین تمیزتر و خالص تری نیاز دارند. گرچه هیچ کس نمی خواهد بیش از نیاز خود هزینه کند، اما بنزین با اکتان بالا برای حفظ سلامت خودرو مرسدس بنز بسیار واجب است.

در واقع اتومبیل های خاص نیازمند سوخت های خاص نسبت به سایر خودرو ها هستند و قطعاً ارزش این را دارد که کمی تغییر اضافی در پمپ خودرو خود ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که خودرو شما عملکرد پر قدرت خود را حفظ خواهد کرد. !

سوخت مناسب برای مرسدس بنز، باید چه میزان اکتان داشته باشد؟

اساساً هرچه درجه اکتان بالاتر باشد، سوخت در محفظه احتراق موتور شما، کارآمدتر است. بنزین با اکتان پایین سریعتر از بنزین با اکتان بالاتر شعله ور می شود و می سوزد، بنابراین تعیین اینکه کدام سوخت واقعاً استفاده شود به نوع موتور بستگی دارد. عدد اکتان مناسب برای سوخت این خودرو طبق تاییدیه کمپانی مرسدس بنز، 91 می باشد.

استفاده از بنزین با اکتان پایین چه تاثیراتی بر خودرو مرسدس بنز می گذارد؟

مرسدس بنزها دارای موتورهای فشرده سازی بالایی هستند که دمای بیشتری قبل ازاحتراق تولید می کند، این بدان معناست که استفاده از سوخت اکتان پایین می تواند باعث روشن شدن چراغ موتور چک از دروازه شود پس اکثر خودرو های مرسدس بنز به درجه اکتان 91 یا بالاتر نیاز دارند.

بنزین هایی با اکتان پایین اگر در موتورهای ساخته شده برای بنزین های برتر استفاده شود، می توانند بازده سوخت را کاهش دهند و از عمر موتور بکاهند.

بدیهی است که هیچ مالک خودرویی نمی خواهد این اتفاق بیفتد. توجه داشته باشید که پر کردن باک مرسدس بنز با بنزین حاوی اکتان پایین، می تواند باعث کاهش سطح عملکرد خودرو شود و در صورت استفاده طولانی مدت از بنزین با اکتان پایین، تأثیر بسیار منفی بر خودرو مرسدس بنزمی گذارد. رانندگان خودروی مرسدس بنز به منظور تامین انتظاراتشان باید خودروی مرسدس بنز خود را با سوخت مناسب تأمین کنند.

مرسدس بنز دقیقاً از چه نوع بنزینی استفاده می کند؟

خودروی لوکس مرسدس بنز شما از هزاران قطعه تشکیل شده است که همه با هم کار می کنند تا عملکرد با کیفیت، راحتی و ایمنی مورد انتظار شما را از این برند استثنایی ارائه دهند.

این کمپانی برای اینکه سلامت خودرو خود را حفظ کند توصیه می کند که خودرو مرسدس بنز خود را با بنزینی که حاوی اکتان بالا باشد، پر کنید این نوع سوخت با کیفیت بالا حاوی مواد افزودنی است که رسوبات مضر کربن را از بین می برد و از تجمع در سیستم سوخت رسانی و قطعات حیاتی موتور جلوگیری می کند و به طور موثر عمر موتور شما را افزایش می دهد!

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.