اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش کیست + سوابق و عکس

0

اسماعیل احمدی کیست

اسماعیل احمدی متولد دهه 50 بوده که به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان در دولت ابراهیم رئیسی منصوب شده بود او در روز پنجشنبه 4 اسفند 1401 در سفر به شهرستان بافت بر اثر سقوط هلیکوپتر به شدت مجروح و در نهایت درگذشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه بالگرد حامل وزیر ورزش حین نشستن در ورزشگاه سقوط کرد ، گفت : در این حادثه 16 نفر شامل 12 سرنشین بالگرد و 4 کادر پروازی مجروح شدند.

 اسماعیل احمدی کیست
 وزیر ورزش و جوانان کیست
 حمیدرضا سجادی کیست
 سقوط بالگرد
 اخبار کرمان
 اخبار حوادث
 اخبار استان مرکزی

وی با بیان اینکه این بالگرد از ارتفاع 10 تا 15 متری سقوط کرده است ، افزود : مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و نماینده بافت در مجلس و جمعی از معاونان و مسئولان وزارت ورزش در این پرواز حضور داشتند.
مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش به شهادت رسید.

اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش از مصدومین سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بوده که در این حادثه جان باخت.

 اسماعیل احمدی کیست
 وزیر ورزش و جوانان کیست
 حمیدرضا سجادی کیست
 سقوط بالگرد
 اخبار کرمان
 اخبار حوادث
 اخبار استان مرکزی

سردار محسن کریمی در پی آسمانی شدن مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان و مسئول جبهه جهادی منتظران خورشید پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

هجران شهادت گونه مردی از تبار جهادگران بی‌ادعا و فرزند برومند استان مرکزی زنده یاد «دکتر اسماعیل احمدی» از بسیجیان و جهادگران پرتلاش که در میدان جهاد و خدمت رسانی به مردم آوازه‌ای بلند داشت، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

نویسنده و جهادگر خستگی ناپذیر «دکتر اسماعیل احمدی» با حضور تأثیر گذارش در عرصه‌های جهاد خدمت رسانی منشأ خدمات ماندگار و تأثیرگذاری بود و در میدان‌های محرومیت زدایی حضوری عاشقانه و دلیرانه داشت و خدمات صادقانه و تلاش‌های جهادی ایشان در روستاهای شهرستان زرندیه استان مرکزی به عنوان مسئول جبهه جهادی منتظران خورشید همواره ماندگار خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.