هوندا S660 ادیشن، یک رودستر کوچک اما بامزه + عکس

0
هوندا S660 رودستر یکی از خودروهایی است که دست ماشین‌بازان خارج از ژاپن به آن نخواهد رسید و به همین دلیل است که تا به امروز خبر زیادی از آن منتشر نشده و کمتر کسی هم آن را می‌شناسد. آخرین نسخه‌ای که تا به امروز از این خودرو عرضه شده، Trad Leather ادیشن نام دارد که فروش آن از روز گذشته در ژاپن آغاز شده و قرار است که در نمایشگاه توکیو که در ژانویه ۲۰۱۹ برگزار می‌شود، از آن پرده برداشته شود.
همانطور که از نام این تریم انتظار می‌رود، در فضای داخلی این خودرو از جمله رودری‌ها، فرمان، داشبورد، صندلی‌های اسپرت و کنسول میانی از چرم مشکی رنگ استفاده شده تا ظاهر آن با نسخه‌های دیگر متفاوت باشد. در کنسول میانی نیز یک پلاک آلومینیومی با نام Trad Leather نصب شده تا مشخص شود که این نسخه هوندا S660 رودستر با سایر تریم‌ها تفاوت دارد.
هوندا S660 محصولات جدید هوندا قیمت هوندا S660 مشخصات هوندا S660 مجله خودرو honda s660

رنگ چرم و تودوزی انتخاب شده برای کابین با رنگ سقف چرمی این خودرو مطابقت دارد. علاوه بر چرم مشکی، در فرمان و صندلی‌ها از چرم قهوه‌ای رنگ نیز استفاده شده که با رنگ سبز تیره بدنه هم کاملا هماهنگی دارند و ظاهر این خودرو را بسیار زیبا کرده‌اند. به جز رنگ سبز، این خودرو در رنگ‌های سفید و سیاه نیز قابل سفارش است.

هوندا S660 محصولات جدید هوندا قیمت هوندا S660 مشخصات هوندا S660 مجله خودرو honda s660

در خصوص تغییرات ظاهری نیز این نسخه هوندا با رینگ‌های دو رنگ مشکی و نقره‌ای راهی بازار می‌شود. نکته جالب در خصوص این خودرو این است که هوندا به طور استاندارد آن را با سیستم City-Brake Active راهی بازار می‌کند که تا پیش از این روی نسخه‌های دیگر به طور سفارشی نصب می‌شد.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2018/12/honda-s660-trad-leather-edition-5-538x359.jpg
از آنجایی که این خودرو، یک خودرویی کوچک و شهری است، تغییری روی پیشرانه سه سیلندر ۰.۶۶ لیتری آن اعمال نشده است و همچنان این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۶۳ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۱۰۴ نیوتن‌متر است. برای انتقال قدرت این پیشرانه، یک جعبه دنده شش سرعته دستی و یا
CVT خودکار در نظر گرفته شده است. برچسب قیمت این تریم هوندا S660 معادل ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.