سید حجت کریمی سرپرست جدید استقلال کیست ؟

0

سید حجت کریمی seyed hojat karimi از افراد پرسابقه در ورزش و امور اقتصادی کشور هستند که سرپرستی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران را در کارنامه خود دارد و از کارآفرینان اقتصادی است.

 اخبار باشگاه استقلال تهران
 بازیکنان استقلال
 باشگاه استقلال تهران
 سرمربی استقلال
 مدیرعامل باشگاه استقلال
 سید حجت کریمی کیست
 seyed hojat karimi

واکنش حجت کریمی به اتفاقات تمرین جنجالی؛ همه این کارها ساختگی است

حجت کریمی پس از پایان عقد قرارداد مهرداد محمدی با باشگاه استقلال، در جمع خبرنگاران و در مورد تمرین پُرحاشیه روز پنجشنبه تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: سر فرصت حرف‌های زیادی خواهم زد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این اتفاقات را ساختگی می‌داند یا خیر، تصریح کرد: همه کارها ساختگی است! ان‌شاءالله صحبت می‌کنم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند چرا برخی‌ها می‌خواهند علیه این باشگاه فعالیت کنند، عنوان کرد: این را از خبرنگارانی بپرسید که علیه باشگاه استقلال فعالیت می‌کنند!

کریمی درباره وضعیت نقل‌وانتقالاتی استقلال بیان کرد: خدا را شکر کارها خوب پیش می‌رود.

«آیا درگیری‌های رخ داده در تمرین روز پنجشنبه استقلال از پیش برنامه‌ریزی شده بوده است؟»، وی در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: خودتان بنشینید و فکر کنید!

سرپرست باشگاه استقلال در این باره که آیا ممکن است امروز (شنبه) نقل‌وانتقالات جدیدی رخ بدهد یا خیر، گفت: الان خبرها بود! خبرهای بعدی ان‌شاءالله فردا!

سوابق حجت کریمی

حجت کریمی پیش از ورود به دنیای فوتبال، همکار علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی بوده و به عنوان سرپرست تیم های ملی کشتی بزرگسالان مدتی فعالیت کرده است. پس از رفتن فتح الله از استقلال، از اردیبهشت ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست تیم استقلال در حال حاضر مشغول فعالیت میباشد.

علی فتح الله زاده برکنار شد و حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی جدید باشگاه استقلال انتخاب شد. کریمی همچنین رئیس هیئت مدیره باشگاه نیز به حساب می آید.

کریمی بعد از گرفتن حکم سرپرست باشگاه استقلال، در صفحه شخصی خودش یک پیغام منتشر کرد و نوشت:

«سلام و احترام خدمت هواداران تیم بزرگ استقلال

ضمن تشکر از زحمات آقای فتح‌الله‌زاده، امروز افتخاری نصیب بنده شد که بتوانم تا زمان تشکیل مجمع به عنوان سرپرست باشگاه استقلال خدمتگزار باشم. صحبت‌های زیادی داریم که با هواداران در میان بگذاریم ولی اکنون زمان مناسبی نیست و باید کارهای زیادی انجام دهیم. می‌دانیم هواداران، کادرفنی و بازیکنان روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و لازم است اقداماتی انجام شود تا تیم با آرامش به سوی قهرمانی برود، قهرمانی که لیاقتش را دارد.»

منبع:ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.