شرایط فروش ساینا S ویژه طرح جوانی جمعیت – تیرماه 1402

0

در این شرایط خودرو ساینا اس با قیمت 248 میلیون تومان و رنگ سفید قابل عرضه به مشتریان است.

 قیمت ساینا S  مشخصات ساینا S  قیمت ساینا S اتوماتیک  شرایط فروش ساینا S  شرایط فروش ساینا  پیش فروش ساینا

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش ساینا S ویژه طرح جوانی جمعیت را اعلام کرد. در این شرایط، خودروی ساینا اس با قیمت 248 میلیون تومان و رنگ سفید قابل عرضه به مشتریان است. این شرایط فروش ویژه آن دسته از مشتریان است که در مرحله دوم سامانه یکپارچه اسم‌نویسی کرده بودند. اولویت درج‌شده برای این گروه از متقاضیان، تحویل خودرو در تابستان 1402 است. سایپا با ارسال پیامک به این گروه از متقاضیان در تاریخ دهم تیرماه، آن‌ها را از شرایط واریز وجه مطلع کرده است.

بخش قابل‌توجهی از ظرفیت تولید خودرو به متقاضیان جوانی جمعیت اعطا می‌شود، درحالی‌که این گروه سهم بالایی از مشتریان خودرو در سامانه یکپارچه را به خود اختصاص نداده‌اند. در شرایط فروش ساینا S ویژه طرح جوانی جمعیت، قیمت خودرو قطعی بوده و موعد تحویل خودرو نیز 90 روز کاری اعلام شده است.

https://static.digiato.com/digiato/2023/07/ah3rnekjxgqj3g919b1i.jpg.webp

ساینا S نسخه به‌روزشده و جدید ساینا به شمار می‌آید. تولید این خودرو از سال 1399 آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد. با حذف ساینا EX‌ از سبد محصولات سایپا، اکنون ساینا اس به‌طور کامل جایگزین این خودرو شده است. کابین این خودرو با ساینا معمولی تفاوت‌هایی دارد. همچنین می‌توان برخی به‌روزرسانی‌های ظاهری را در بخش جلو و عقب خودرو مشاهده کرد.

افزودنی دیگر ساینا S، دریچه گاز برقی است. سایپا از ابتدای سال 1402، ساینا S‌ را به آپشن‌های جدید ایمنی، یعنی چراغ پوزیشن لایت نیز مجهز کرده است. نتیجه این تصمیم، عرضه ساینا S با تیپ DA به بازار است. این تیپ با اختلاف قیمت اندکی نسبت به ساینا S معمولی به فروش می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.