مقایسه ساینا با ساینا اس

0

مقایسه ساینا با ساینا اس که هر دو محصولات شرکت سایپا هستند برای افرادی که می‌خواهند در قرعه کشی خودرو شرکت کنند مفید خواهد بود. هنوز پنج سال نیست که سایپا ساینا را که با تغییراتی از روی تیبا ساخته شده بود به بازار عرضه کرد. اکنون در مرداد 99 این شرکت ساینا اس را که فیس لیفتی از ساینا معمولی است پیش فروش می‌کند.

قیمت ساینا S ساینا se مشخصات ساینا S معایب و مزایای ساینا S مقایسه ساینا S محصولات جدید سایپا مقایسه ساینا تازه های خودرو در ایران معرفی خودرو

مقایسه مشخصات فنی ساینا با ساینا اس

موتور استفاده شده در ساینا S، 4 سیلندر بوده و حجمی برابر با 1.5 لیتر دارد. کد فنی که برای تجهیز این موتور به کار رفته است M15 است. این مشخصات نشان می‌دهد که موتور همان پیشرانه‌ای است که پیش از این روی تیبا و ساینا EX سوار شده بود. پیشرانه خودروهای X200 قدرتی برابر با 87 اسب بخار داشته و با سرعت 8300 دور در دقیقه چرخش می‌کند.

تیبا بهتر است یا ساینا ، قیمت تیبا ، قیمت ساینا ، مشخصات تیبا ، مشخصات ساینا ، معایب ساینا ، مقایسه خودرو ، مقایسه ساینا و تیبا

بیشینه گشتاور مورد انتظار از موتور ساینا 128 نیوتن بر متر است که در این حالت دور موتور آن تا 4000 کم می‌شود. سیستم سوخت‌رسانی به صورت انژکتوری با پاشش چند نقطه‌ای طراحی شده است و باک خودرو می‌تواند 41 لیتر سوخت را درون خود جای دهد. مصرف سوخت ساینا در هر 100 کیلومتری که حرکت می‌کند 100 کیلومتر است.

در مقایسه ساینا با ساینا اس از نظر مشخصات فنی با توجه به مطالبی که گفته شد و وجود 5 دنده دستی در هر دو خودرو باید گفته که سایپا تغییری در مشخصات دو خودرو انجام نداده است

قیمت ساینا S ساینا se مشخصات ساینا S معایب و مزایای ساینا S مقایسه ساینا S محصولات جدید سایپا مقایسه ساینا تازه های خودرو در ایران معرفی خودرو.

مقایسه ظاهری ساینا با ساینا اس

کروم کاری جلو پنجره ساینا اس یکی از اولین تفاوت‌هایی است که در مقایسه این دو مدل به چشم می‌خورد. سایپا در طراحی جدید خود چراغ‌های دی لایت را به محصول خود افزوده است. این شرکت تغییرات ریز را روی سپر جلو، سپر عقب و چراغ‌های عقب انجام داده و جذابیت ظاهری آن را افزایش داده است.

RUNNA EL مقایسه خودرو ایرانی ارزانترین خودروهای ایرانی مقایسه تیبا با رانا تیبا بهتره یا رانا مشخصات فنی تیبا مشخصات ساینا قیمت ساینا معایب و مزایای ساینا معایب و مزایای رانا مقایسه ساینا با رانا رانا بهتر است یا ساینا مشاوره خرید خودرو saina

صندوق عقب ساینا 99 نیز با الگوی جدید و متفاوتی نسبت به مدل قبلی دارد. افزوده شدن یک دفیوزر جدید به پایین سپر ساینا S حالت‌ اسپورت به آن بخشیده است. در مقایسه ساینا با ساینا اس از نظر نمای داخلی یکی از مواردی که در ساینای جدید وجود فرمان D شکل آن است. دسته دنده نیز شکل جدیدی دارد.

273,420 تومان – 297,492 تومان

استانداردهای ایمنی ساینا اس

از دیگر مواردی که مقایسه ساینا با ساینا اس جلب توجه می‌کند، استانداردهای ایمنی ساینا اس است. توجه به مواردی مانند سپر جدید، چراغ دی لایت نشان می‌دهد باعث شده است که ساینای نوع اس بتواند امتیاز بهتری در استانداردهای محافظت از عابر پیاده از آن خود کند.

هنوز مشخص نشده است که خودروی جدید تولیدی سایپا براساس استاندارد یورو 5 تولید خواهد شد یا مانند ساینا EX انتشار آلودگی یورو 4 خواهد داشت. سیستم نظارت و مدیریت اتومبیل که با عنوان BCM شناخته می‌شود، استانداردهای ایمنی این خودرو را افزایش داده است.

این ماشین 2 کیسه هوا داراد که در زمان تصادف، می‌تواند جان راننده و سرنشین جلو را حفظ کند. سنسوری در خودرو به کار رفته است که به راننده هشدار می‌دهد تا کمربند ایمنی خود را ببندد. ساینا اس مجهز به ترمز ABS  و ترمز کمکی BA است و به وسیله کمک ترمز EBD نیروی ترمز را به صورت متناسب بین چرخ‌های مختلف توزیع می‌کند

مقایسه ساینا و رانا مقایسه ساینا و سمند رانا بخرم یا ساینا معایب ساینا ساینا بهتره یا رانا ساینا اتوماتیک قیمت ساینا بخرم یا 206 قیمت ساینا مشخصات ساینا فضای داخلی ساینا قیمت رانا مشخصات رانا فضای داخلی رانا

مقایسه آپشن های ساینا با ساینا اس

بیشترین تلاش سایپا در محصول جدید خود بر این بوده است که آپشن‌های نوینی را به آن اضافه کند. با مقایسه ساینا با ساینا اس متوجه می‌شویم که این مدل نسبت به ساینای معمولی کاربر می‌تواند از روی فرمان سیستم صوتی را کنترل کند. از ویژگی‌های بارز نوع اس خودروی ساینا می‌توان به صفحه نمایش هفت اینچ اشاره کرد که امکان اتصال به بلوتوث و اندروید را نیز دارد.

ساینا اس در حالت فول آپشن این امکان را به راننده می‌دهد تا صفحه نمایش موبایل خود را بر روی صفحه دیجیتال خودرو نمایش دهد.

RUNNA EL مقایسه خودرو ایرانی ارزانترین خودروهای ایرانی مقایسه تیبا با رانا تیبا بهتره یا رانا مشخصات فنی تیبا مشخصات ساینا قیمت ساینا معایب و مزایای ساینا معایب و مزایای رانا مقایسه ساینا با رانا رانا بهتر است یا ساینا مشاوره خرید خودرو saina

آپشن دوربین عقب در ساینا اس وجود خواهد داشت که در مدل فعلی وجود ندارد. روکش‌های صندلی خودرو چرمی شده و شیشه‌های عقب نیز دودی است. صندلی‌های عقب مجهز به استاندارد ایزوفیکس هستند. در مقایسه ساینا و ساینا اس باید گفت که سنسورهای مختلفی به آن اضافه شده است که به راننده کمک می‌کند تا کنترل خودرو را به صورت کامل در دست داشته باشد.

به کمک سنسور TPMS شما می‌توانید مقدار باد لاستیک خودرو را مشاهده و کنترل کنید. سنسور AUTO Light نیز میزان نورهای موجود را حس کرده و آن را تحلیل می‌کند. در ساینا معمولی هم آینه‌های جلو و هم عقب قابلیت کنترل برقی داشتند که در ساینا SX فقط امکان کنترل برقی آینه جلو وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.