نسخه آپشنال لاماری ایما X به زودی در بازار +عکس

0

به تازگی و به صورت رسمی، تصاویر و اطلاعات نسخه لاماری ایما X توسط شرکت آرین پارس موتور بر روی وب‌سایت رسمی این شرکت منتشر شده است. تصاویر و اطلاعاتی که حاکی از تغییرات آپشنال برای این خودروی محبوب در بازار است و ما نیز در این محتوا به صورت میدانی به سراغ لاماری ایما X و سطح تغییرات آن آمده ایم تا بتوانیم هر چه بهتر و بیش تر شما را با نسخه جدید لاماری آشنا سازیم.

لاماری یکی از چینی‌های پرطرفدار بازار بود و توانست با طراحی جذاب و آپشن‌های کاربردی‌اش طرفداران زیادی پیدا کند. حالا نسخه پیشرفته‌تر این خودرو با نام لاماری ایما X در حال وارد شدن به بازار ایران است.

لاماری ایما یکی از جذاب‌ترین چینی‌های بازار ما از نظر ظاهری است و توانسته در یک سال اخیر فروش خوبی را تجربه کند. با توجه به استقبال خریداران، شرکت آرین موتور پارس می‌خواهد حالا رسما نسخه جدید این خودرو با نام لاماری ایما X را روانه بازار کند. اطلاعات این مدل حالا در وبسایت رسمی آرین موتور پارس بارگزاری شده است.

لاماری ایما ضعف‌های زیادی داشت، اما همان‌طور که گفتیم، با توجه به ظاهر جذاب و آپشن‌های متعدد توانست فروش خوبی داشته باشد. شرکت مونتاژکننده این مدل از ضعف‌های موجود در این خودرو آگاهی داشت و سرانجام در اسفند سال گذشته، اعلام کرد که نسخه بهبود یافته لاماری ایما به‌زودی معرفی خواهد شد.
لاماری ایما ایکس به‌زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این خودرو هیچ ويژگی فنی شاخصی در مقایسه با نسخه قبلی ندارد و فقط برخی از ایرادهای لاماری ایما در نسخه ایکس از بین رفته‌اند.

حالا که چهار ماهی از خبر معرفی نسخه ایکس محصول آرین موتور پارس گذشته، اطلاعات تازه‌ای درباره این محصول رسانه‌ای شده که نشان می‌دهد به زمان معرفی این مدل نزدیک شده‌ایم.

قیمت لاماری ایما مشخصات لاماری ایما مقایسه لاماری X5 جدیدترین خودروهای وارداتی معایب و مزایای لاماری بررسی خودرو بررسی خودرو چینی معرفی شاسی بلند

چه آپشن‌هایی به خودرو لاماری ایما X اضافه می‌شود؟

اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده‌اند نشان‌دهنده این موضوع هستند که لاماری ایما ایکس قرار است با آپشن‌هایی مانند سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو، شاسی یکپارچه و مستحکم از جنس فولاد، سیستم تشخیص موانع در نقاط کور راننده، سقف پانوراما،‌ سانروف سه حالته و… روانه بازار شود. این مدل توانسته از موسسه سی‌ان‌کپ چین پنج ستاره ایمنی را دریافت کند. خوب است بدانید نسخه جدید لاماری از نظر فنی هیچ تفاوتی با نسخه اوریجینال ندارد و فقط به آپشن‌های بیشتری مجهز خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.