معرفی پیکاپ جدید نیسان تایتان XD مدل ۲۰۲۴

0

نیسان با معرفی وانت پیکاپ تایتان مدل ۲۰۲۴ جزئیات قیمت‌گذاری آن را منتشر کرد. خریداران تایتان ۲۰۲۴ شاهد افزایش قیمت آن نسبت به مدل سال قبل خواهند بود.

 

 nissan titan 2024
 محصولات جدید نیسان
 اخبار شرکت نیسان
 بهترین پیکاپ های دنیا
 قیمت نیسان تایتان
 مشخصات نیسان تایتان

تایتان و تایتان XD مدل ۲۰۲۴ نسبت به سال قبل تغییرات یادی ندارند اما ژاپنی‌ها تریم ها و نسخه‌های گوناگون آن را دست‌خوش تغییر کرده‌اند و حاصل این کار افزایش قیمت تایتان پایه نسبت به قبل است. در حال حاضر مدل پایه نیسان تایتان SV سال ۲۰۲۴ با قیمت ۴۷,۶۶۵ دلار در دسترس است که این رقم شامل هزینه‌های تحویل ۱۸۹۵ دلاری نیز خواهد بود.

نیسان در تایتان ۲۰۲۴ تریم پایه قبلی با نام S را عرضه نمی‌کند و همین کار باعث افزایش بیش از ۵ هزار دلاری نسخه پایه تایتان به‌روز شده می‌شود. برای مقایسه باید گفت بهای تایتان King Cab S مدل ۲۰۲۳ از ۴۲,۲۴۵ دلار شروع می‌شد و خریداران برای تایتان Crew Cab S مدل ۲۰۲۳ نیز می‌بایست ۴۴,۰۳۵ دلار پرداخت می‌کردند. همچنین در سال جدید خبری از تایتان XD Crew Cab S نیست، خودرویی که سال قبل حداقل قیمت ۴۹,۸۸۵ دلاری داشت. در مدل سال ۲۰۲۴ این خودرو نیز شاهد افزایش ۱۲۰ دلاری قیمت تمامی تریم ها نسبت به سال قبل هستیم.

برای تایتان ۲۰۲۴ پکیج جدید SV برنز ادیشن در نظر گرفته شده است که شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی برنزی، تریم مشکی براق جلوپنجره، سپر جلوی تیره، نشان‌های مشکی روی بدنه، میله اسپرت فضای بار و آینه‌های مشکی خواهد بود. داخل کابین نیز قطعات تزئینی مشکی و برنزی به همراه کف‌پوش‌های سفارشی وجود دارند. این پکیج که شامل چراغ‌های جلوی LED نیز هست ۲۹۸۰ دلار قیمت دارد. نیسان تایتان ۲۰۲۴ به‌صورت استاندارد با بسته ایمنی سپر محافظ این خودروساز عرضه می‌شود. بسته ایمنی یاد شده شامل مواردی همچون ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب خودرو، هشدار خروج از مسیر، دستیار نوربالا و ترمز عقب خودکار است. این وانت به‌صورت استاندارد از اندروید اتو و اپل کارپلی نیز سود می‌برد. تایتان و تایتان XD مدل ۲۰۲۴ همچنان از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کنند. یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیز نیروی تولیدی را راهی چرخ‌ها می‌کند.

مدل گیراتر تایتان Pro-4X نیز با وجود جذب‌کننده‌های شوک بیلشتین و فلاپ های محافظ وارد مدل ۲۰۲۴ خود شده است. نسخه پلاتینیم رزرو این خودرو نیز از صندلی‌های جلوی سردکن دار، تریم کروم بدنه، رینگ‌های ۲۰ اینچی و سیستم صوتی فندر با ۱۲ بلندگو سود می‌برد. علیرغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته، فروش نیسان تایتان تعریفی ندارد و در شش‌ماهه اول امسال تنها ۱۰۵۰۰ دستگاه از آن به فروش رفته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۵.۹ درصدی را نشان می‌دهد.

تایتان در تعقیب نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی تویوتا توندراست که فروش حدود ۵۰ هزار دستگاهی را ثبت کرده است. این وانت ژاپنی همچنین فاصله بسیار زیادی با سنگ محک این کلاس یعنی فورد سری F دارد، خودرویی که در نیمه اول امسال فروش ۳۸۲,۸۹۳ دستگاهی را بر جای گذاشته است. شاید افت فروش و کاهش تریم های قابل‌عرضه نشان دهنده خداحافظی تایتان با بازار باشند. این موضوع با انتشار شایعاتی درباره خاتمه توقف تایتان در آینده نزدیک همراه شده است. زمانی که نسل دوم تایتان به عنوان محصول سال ۲۰۲۰ معرفی شد دو فرم بدنه مدل‌های تایتان XD حذف شدند. ژاپنی‌ها اما شایعات منتشر شده در این زمینه را تائید یا تکذیب نکرده‌اند.

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.