معرفی مرسدس‌ بنز T کلاس +عکس

0

طی چند سال اخیر، بخش خودروهای تجاری سبک در قاره اروپا بسیار گسترش یافته است‌. بسیاری از خودروسازان مانند فولکس‌واگن، رنو، فورد، پژو و سیتروئن، خودروهای جمع‌و‌جور و جالبی دارند که هم برای کسب و کارها و هم استفاده خانواده‌ها مناسب هستند. اکنون مرسدس‌بنز نیز به این گروه ملحق شده است.

طراحی مرسدس‌بنز T کلاس

مرسدس‌بنز کلاس T جدید، بر اساس پلتفرم و ظاهر رنو کانگو جدید، که در نوامبر سال 2020 معرفی شد، ساخته شده است. در واقع ون جدید مرسدس‌بنز، جایگزین شیک‌تر، لوکس‌تر و گران‌قیمت‌تر رنو کانگو است، که ظاهری باکیفیت‌تر و گزینه‌های فنی اضافه‌ای دارد. اما باز هم با این حال، ظاهر مشابهی دارند.

محصولات جدید مرسدس بنز شرکت مرسدس بنز تازه های خودرو معرفی خودرو مجله ماشین مجله خودرو سایت تخصصی خودرو دنیای خودرو

نمای جلویی خودرو مرسدس‌بنز بازطراحی شده است، رینگ‌های آن طراحی متفاوتی دارند و با رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود.

کابین و امکانات مرسدس‌بنز T کلاس

تجهیزات و امکانات استاندارد کلاس T عبارتند از نمایشگر لمسی 7 اینچی با قابلیت اتصال گوشی هوشمند، فرمان چند منظوره، کی‌لس استارتر، تهویه مطبوع و LEDهای داخلی برای نورپردازی.

محصولات جدید مرسدس بنز شرکت مرسدس بنز تازه های خودرو معرفی خودرو مجله ماشین مجله خودرو سایت تخصصی خودرو دنیای خودرو

دو نسخه برای تجهیزات موجود است؛ Style و Preogressive که هر کدام از آن‌ها تریم داخلی و خارجی متفاوتی دارند. هر دو نسخه دارای هفت ایربگ هستند‌.

مشخصات فنی مرسدس‌بنز T کلاس

اکنون بسیاری از خودروهای کوچک در اروپا، با پیشرانه سه سیلندر عرضه می‌شوند‌. اما مرسدس‌بنز کلاس T با پیشرانه‌های مختلف چهار سیلندر توربوشارژ ارائه می‌شود.

نسخه پایه از یک پیشرانه 1.5 لیتری دیزلی نیرو می‌گیرد و 95 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. پس از آن، یک پیشرانه دیزلی 116 اسب‌بخاری قرار می‌گیرد. دو پیشرانه بنزینی نیز با حجم 1.3 لیتر در دسترس هستند، که به ترتیب 102 و 131 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند.

دو پیشرانه دیزلی و همچنین بنزینی قدرتمندتر را می‌توان به صورت اختیاری با گیربکس هفت‌ سرعته دو کلاچه سفارش داد. گیربکس استاندارد مرسدس‌بنز کلاس T از نوع شش سرعته دستی است. مرسدس‌بنز قصد دارد در آینده یک نسخه تمام الکتریکی را نیز اضافه کند.

محصولات جدید مرسدس بنز شرکت مرسدس بنز تازه های خودرو معرفی خودرو مجله ماشین مجله خودرو سایت تخصصی خودرو دنیای خودرو

قیمت مرسدس‌بنز T کلاس

مرسدس‌بنز، ون جدید خود را به زودی با قیمتی حدود 32 هزار دلار به فروش خواهد رساند. مدل پایه T160 با پیشرانه 1.3 لیتری بنزینی و گیربکس دستی عرضه می‌شود. این در حالی است که نسخه پایه رنو کانگو در اروپا حدود 21,357 دلار قیمت دارد.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.