صف های سوخت گیری در تهران جمع شد؟

0

در پی انتشار و باور شایعه گرانی بنزین در فضای مجازی،شاهد مراجعه بیش از نیاز برخی شهروندان به جایگاه های عرضه سوخت بودیم و این امر، صف های طولانی در برخی پمپ بنزین ها ایجاد کرده بود.

در پی انتشار و باور شایعه گرانی بنزین در فضای مجازی، چند روزی هیجانات کاذب به بحث تأمین بنزین در جایگاه های عرضه ورود کرده و در کنار پرمصرفی و تقاضای بالای روزهای تابستانی بنزین، شاهد مراجعه بیش از نیاز برخی شهروندان به جایگاه های عرضه سوخت بودیم و این امر، صف های طولانی در برخی پمپ بنزین ها ایجاد کرده بود.

باور شایعات کمبود و یا گرانی بنزین، خراب بودن برخی نازل های سوخت گیری، تقاضای بالای بنزین برای سفرهای درون شهری و برون شهری تابستانی، نرسیدن به موقع بنزین به برخی جایگاه های عرضه و تصمیم اخیر برای محدود شدن سوخت گیری با کارت آزاد جایگاه ها و کارت سوخت شخصی، دلایلی است که به طولانی شدن صف های خرید بنزین در برخی نقاط تهران منجر شد.

روز گذشته، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور از تعدادی جایگاه عرضه سوخت در سطح تهران بازدید کرد و با حضور در مرکز پخش فرآورده‌های نفتی از نزدیک در جریان روند توزیع بنزین و سوخت‌گیری خودروها قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور، در میانه روز گذشته (پنج شنبه 26 مرداد) اظهار داشت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که در 15 جایگاه در تهران هنوز ازدحام وجود دارد که برای حل این مشکل در جلسه تصمیم‌گیری و مقرر شد که سقف برداشت و برخی محدودیت‌ها لغو شود تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

در ساعات بعد از غروب تا پایان شب روز پنج شنبه و شروع بامداد امروز، بررسی های میدانی از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست.

به نظر می رسد تصمیم دولت برای برداشتن سقف و محدودیت استفاده از کارت سوخت در نقاط پرتردد تهران، تأثیر بسزایی در بازگشت سریع به شرایط عادی داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.