معرفی خودرو رنجرور SV کارمل ادیشن

0

شرکت لندرور، سابقه‌­ای طولانی در ارائه نسخه­‌های ویژه و سفارشی از رنجرور دارد. مثلا نسخه Holland & Holland از نسل قبلی رنجرور را به یاد بیاورید که در صندوق بار، محفظه ویژه‌­ای هم برای دو تفنگ ساچمه‌­ای به همراه داشت.

امسال هم نسخه ویژه­‌ای از رنجرور SV با لقب کارمل ادیشن معرفی شده است، خودرویی که براساس نسخه بدنه-بلند از این شاسی‌بلند لوکس شکل گرفته و کابین چهار نفره با یخچال و میز تاشو را به همراه دارد.

طراحی رنجرور SV کارمل ادیشن

بدنه رنجرور SV کارمل ادیشن مدل 2024 با رنگ سفید براق تزئین شده است، که نمایی درخشان و بازتابنده را به نمایش می­‌گذارد. این درحالی است که کارمل ادیشن مدل 2023 با رنگ برنز براق تزئین شده بود.

بدنه بزرگ رنجرور SV کارمل ادیشن مدل 2024 بر رینگ‌های 23 اینچی استوار شده، که طرحی جالب با اجزای دوتایی به رنگ‌های خاکستری تیره و سفید براق را به نمایش گذاشته است.

کابین و امکانات رنجرور SV کارمل ادیشن

با ورود به کابین، فضایی را مشاهده می‌­کنیم که در سایر نسخه­‌های رنجرور کمتر یافت می­‌شود. روکش چرمی نیمه-آنیلین به رنگ کرم و زرشکی Garnet با الگوی منحصر به این مدل، تریم قطعات سفید سرامیکی براق، کفپوش‌های صدفی و نشان‌های ویژه این مدل، از مهمترین ویژگی‌های قابل اشاره در این بخش است.

دو ست کامل بازی گلف نیز همراه با این خودرو به مشتری ارائه خواهد شد.

قیمت رنجرور SV کارمل ادیشن

قیمت رنجرور SV کارمل ادیشن مدل 2024 با افزایش محسوس نسبت به مدل سال گذشته، از 345 به 370 هزار دلار رسیده است، هرچند که بعید به نظر می‌رسد افزایش قیمت برای مشتریان ثروتمند این خودرو اهمیتی داشته باشد.

رنجرور SV کارمل ادیشن مدل 2023 در تیراژ محدود 17 دستگاه تولید شد، اما هنوز مشخص نیست که مدل 2024 از این خودرو در چه تعداد ساخته می­‌شود. البته می­‌دانیم که هفت دستگاه از کارمل ادیشن مدل 2024 در جریان یک رویداد خصوصی در مونته‌ری، به مشتریان ویژه رنجرور فروخته شده است. بخشی از عواید حاصل از فروش این 7 خودرو در امور خیریه صرف خواهد شد.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.