تصاویر رسمی محصول وارداتی سایپا منتشر شد

0

به تازگی تصاویر رسمی محصول وارداتی سایپا در وبسایت این شرکت بارگذاری شده است. این نخستین تصاویر رسمی این خودرو در ایران است.

زمانی که ممنوعیت واردات خودرو کنار گذاشته شد و قرار شد شرکت های وارد کننده توسط وزارت صمت مشخص شوند، سایپا شرکتی بود که آمادگی خود را برای واردات خودروهای چانگان اعلام نمود. قرار بر این شد خودروهایی نظیر CS35 پلاس، CS55 پلاس و سه محصول سری یونی توسط سایپا به ایران وارد شوند و قرار بر این شد با گذشت زمان، مونتاژ این محصولات در ادامه در داخل کشور انجام شود. اما با گذشت ماه ها روند واردات خودرو بتا جایی کند پیش رفت که فعلا تنها خودرویی که در سامانه یکپارچه وارداتی ها عرضه شده چانگان CS35 پلاس است.

کراس اوور کامپکتی که حالا سایپا تصاویر رسمی آن در داخل ایران را منتشر کرده است. در تصاویر ارائه شده رنگ های قرمز، آبی، سفید، طوسی و نوک مدادی این محصول حضور دارند و البته تصاویر محدود به بدنه محصول وارداتی سایپا است و تصویری از داخل نیست.

تا امروز تنها تصاویر رسمی کمپانی چانگان توسط سایپا برای معرفی این محصول استفاده می شد. حالا ثبت تصاویر جدید از این خودرو توسط سایپا نشان می دهد که این شرکت برنامه جدی را برای ادامه واردات و عرضه گسترده این خودرو دنبال می کند.

مشخصات محصول وارداتی سایپا

زیر کاپوت محصول وارداتی سایپا یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت TGDI قرار دارد. این موتور توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون است اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم را داریم.

این خودرو در دو تیپ ۲ و ۳ به بازار می آید که نسخه فول (تیپ ۳) به امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، فرمان کمکی برقی، کلاستر دیجیتال، مالتی مدیا لمسی، سنسور و دوربین پارک عقب، دوربین زیر آینه جانبی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای و سقف پانورامیک مجهز است.

منبع:آخرین خبر

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.