تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی مشخص شد – مرداد 1402

0

شروع تحویل چانگان CS۳۵ پلاس وارداتی سایپا از هفته آینده به متقاضیان

شرکت سایپا با واردات تعداد زیادی چانگان CS۳۵ پلاس، تحویل این خودرو به مشتریان را با شروع فرآیند شماره گذاری از هفته آینده آغاز خواهد کرد.
تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی به همراه قیمت تمام شده این خودروهای وارداتی چینی توسط سایپا اعلام شده است. برای اطلاع از جزئیات طرح تحویل خودروهای چانگان با ما همراه باشید.

تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی هم مانند همه دیگر جوانب ماجرای خودروهای وارداتی بارها به تعویق افتاده و هربار با موانعی همراه شده است. اینبار اما با اعلام قیمت نهایی این خودروها و ترخیص دستوری این محصولات از گمرک با دستور رئیس سازمان استاندارد، به نظر می‌رسد باید به زودی منتظر عرضه این محصولات به مشتریان باشیم.

قیمت چانگان CS۳۵ پلاس مشخصات چانگان CS۳۵ پلاس امکانات چانگان CS35 بررسی چانگان cs35 فروش چانگان CS35 قیمت چانگان CS35 مزایای چانگان CS35 مشخصات فنی چانگان CS35 محصولات جدید سایپا جدیدترین خودروهای وارداتی جدیدترین خودروهای وارداتی سایپا خودروی مونتاژی معرفی خودرو

تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی توسط سایپا مشخص شد

محمد علی تیموری در نشست خبری‌ای که با حضور خبرنگاران حوزه خودرو برگزار شد، علت تأخیر در تحویل چانگان‌های وارداتی را تبعیت از استانداردهای کشور عربستان که بر مبنای استانداردهای چین است دانست. وی اظهار کرد:

این خودروها پس از واردات بر مبنای استانداردهای داخلی که طبق استانداردهای اروپایی‌ست، تطابق داده شده و به زودی به دست مشتریان خواهد رسید.تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی مشخص شد.

بر طبق اظهارات مدیر عامل سایپا، قرار بر این بود که چانگان‌های وارداتی تا اواخر اردیبهشت‌ماه فرآیند تحویل‌شان به مشتریان آغاز شود، اما اکنون بر طبق اخبار، سایپا قصد دارد چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳ را براساس اولویت انتخابی در هفته دوم تیرماه به دست مشتریان برساند و این موضوع به مشتریان نیز اطلاع‌ر‌سانی شده و حتی تاریخ تحویل خودرو هم برای آنها هشتم تیرماه ذکر شده است.

البته لازم به ذکر است که قیمت علی‌الحساب این خودروها در خروجی گمرک، به ترتیب، ۸۵۰ و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل‌شان هم حداکثر ۹ روز کاری اعلام شده بود. باید منتظر ماند و دید بالاخره چه زمانی پای چانگان‌های وارداتی به خیابان‌ها و جاده‌های کشورمان باز خواهد شد و این خودروها چه تاریخی به دست مشتریان می رسند‌.

قیمت نهایی خودروهای چانگان سایپا

سایپا در نظر دارد چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳ را مطابق با اولویت انتخابی در هفته دوم تیر ماه برای مشتریان عرضه کند و این امر به اطلاع مشتریان نیز خواهد رسید و حتی موعد تحویل خودرو نیز برای آن‌ها هشتم تیر ماه اعلام شده است. در ادامه جزئیات قیمت چانگان‌های وارداتی سایپا در قالب جدول آمده است:

نام خودرو قیمت مصوب قیمت نهایی با 25 درصد هزینه‌های مازاد
چانگان CS35 تیپ 2 8.496.288.883 ریال 10.620.361.103 ریال
چانگان CS35 تیپ 3 9.447.708.722 ریال 11.809.635.152 ریال

لازم به ذکر است که با توجه به درنظر گرفتن هزینه‌هایی همچون مالیات و… قیمت نهایی 20 تا 25 درصد بیشتر از قیمت‌های اعلامی خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.