کدام محصولات چانگان به ایران می‌آیند؟

2

چانگان از خودروسازان معروف چینی است که با آزادسازی واردات خودرو، قرار است محصولات مختلف آن توسط سایپا وارد کشور شود.

صنعت خودروی چین در حال تحول عظیم در بخش طراحی ظاهری و داخلی است. چانگان نیز جزو این کمپانی‌های چینی است که اخیرا محصولات خود را با طرح‌های زیبا و به‌روز عرضه می‌کند.

چه محصولاتی از چانگان قرار است عرضه شود؟

اولین محصولاتی از چانگان که خبر واردات آن منتشر شد، CS35 و CS55 این شرکت بود که مدل‌های اولیه آن وارد کشور شده و حتی قیمت گمرکی این دو خودرو نیز مشخص شد. اما بعداً خبر واردات و اضافه شدن UNI-V به سبد محصولات سایپا نیز منتشر شد. بنابراین در حال حاضر واردات سه مدل از محصولات این شرکت چینی تأیید شده است.

CS35

قیمت چانگان CS۳۵ پلاس مشخصات چانگان CS۳۵ پلاس امکانات چانگان CS35 بررسی چانگان cs35 فروش چانگان CS35 قیمت چانگان CS35 مزایای چانگان CS35 مشخصات فنی چانگان CS35 محصولات جدید سایپا جدیدترین خودروهای وارداتی جدیدترین خودروهای وارداتی سایپا خودروی مونتاژی معرفی خودرو

چانگان CS35 در دسته کراس‌اوورها طبقه بندی می‌شود. اما از لحاظ ابعاد و اندازه کمی کوچک‌تر از CS55 قرار می‌گیرد.

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم 1.4 لیتر و تکنولوژی TGDI بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر 158 اسب‌بخار قدرت و 160 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت تولیدی پیشرانه توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه (DCT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

آخرین طرح فروشی که توسط سایپا برایاین کراس‌اوور منتشر شده، قیمت یک میلیارد و 114 میلیون تومان برای تیپ دو و یک میلیارد و 183 میلیون تومان برای تیپ سه در نظر گرفته شده است.

CS55 پلاس

قیمت چانگان CS55 مشخصات چانگان CS55 جدیدترین خودروهای وارداتی جدیدترین خودروهای وارداتی سایپا قیمت چانگان CS55 پلاس بهترین خودروهای چینی changan cs55 plus

چانگان CS55 پلاس جزو کراس‌اوورهای سایز متوسط طبقه بندی می‌شود.

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم 1.5 لیتری بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر 188 اسب‌ بخار و 300 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این نیرو از طریق گیربکس هفت سرعته و دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت داخلی این کراس‌اوور فعلاً مشخص نشده اما در بازار چین با حدود 19 هزار دلار معامله می‌شود. احتمالاً پس از انجام واردات، قیمت فروش شرکتی آن در محدوده یک میلیارد و 500 تا دو میلیارد تومان قرار گیرد.

چانگان UNI-T

چانگان UNI-T در رده خودروهای هاچ‌بک عریض و کوپه قرار می‌گیرد که از طراحی زیبایی برخوردار است.

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری با تکنولوژی توربوشارژ استفاده می‌کند که توانایی تولید حداکثر 180 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این قدرت تولیدی به کمک یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت این خودرو در کشور چین بین محدوده 17 هزار الی 22 هزار دلار به فروش می‌رسد. بنابراین چانگان UNI-V با ورود خود به بازار کشور، احتمالاً با قیمت حدودی یک میلیارد و 500 به فروش برسد.

منبع:تجارت نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. ابوالفضل می گوید

    سلام وقت بخیر من یه اتاقه پژوslx میخاستم باید چجوری سفارش بدم ۰۹۳۷۸۳۶۵۴۵۸

  2. شاهین می گوید

    انصافا خودروهای قشنگی هستن اگه قیمتش مناسب باشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.