خودرو گک ترامپچی ES9 پلاگین هیبرید ، بزرگ‌تر از لندکروز +عکس

0

گک ترامپچی ای اس 9 – GAC Trumpchi ES9 PHEV یک شاسی بلند فول سایز و پلاگین هیبریدی است که از نظر قد و هیکل دقیقا با تویوتا لندکروز برابری می‌کند.

 GAC TRUMPCHI ES9  بهترین شاسی بلند چینی  بهترین خودرو چینی  پلاگین هیبریدی چیست  خودرو چینی جدید  دنیای خودرو

ترامپچی ES9 به‌زودی با قیمت کمتر از ۳۰۰ هزار یوان (حدود ۴۱ هزار دلار) به صورت پیش‌فروش در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. شاسی‌بلند ES9 پس از خودروی چندمنظوره E9، دومین عضو از خانواده New Energy E شرکت GAC به حساب می‌آید که عرضه آن به اواخر سال جاری موکول شده است.

ترامپچی ES9 در پنج رنگ مشکی، سفید، سبز، خاکستری و نقره‌ای و در دو نسخه تراولر (Traveler) و دراگون وینگز (Dragon Wings) روانه بازار می‌شود. طبق گفته گک، تیپ تراولر (خودروی موجود در تصاویر مقاله) با الهام از کوه اورست طراحی شده است. ستون‌های B، C و D به رنگ مشکی هستند تا حالت شناور سقف جلوه بیشتری داشته باشد. خودروی جدید چینی روی رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی سوار است، دارای ۵۱۱۰ میلی‌متر طول، ۱۹۷۶ میلی‌متر عرض و ۱۷۸۰ میلی‌متر ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور آن نیز به ۲۹۲۰ میلی‌متر می‌رسد.

نسخه تراولر همچنین به یک محفظه بار مستطیلی شکل مجهز است که به گفته GAC، می‌توان از آن به عنوان یک کوله‌پشتی سفری چندمنظوره منحصربه‌فرد استفاده کرد.

 GAC TRUMPCHI ES9  بهترین شاسی بلند چینی  بهترین خودرو چینی  پلاگین هیبریدی چیست  خودرو چینی جدید  دنیای خودرو

کابین ترامپچی ES9 از متریال مرغوب و نرم ساخته شده و دارای سه تریم رنگی است. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی فول LCD پشت فرمان، نمایشگر لمسی ۱۴.۶ اینچی متعلق به سیستم اطلاعات سرگرمی با تراشه پردازنده اسنپدراگون ۸۱۵۵ کوالکام و نمایشگر هدآپ مجهز به واقعیت افزوده (AR-HUD) از جمله امکانات موجود در کابین به حساب می‌آیند. در ضمن، شاسی‌بلند ES9 از جدیدترین اکوسیستم متصل رانندگی هوشمند ADiGO 4.0 بهره می‌گیرد که از قابلیت‌های کمک‌راننده پیشرفته پشتیبانی می‌کند.

ترامپچی ES9 در مدل‌های ۶ نفره و ۷ نفره قابل‌دسترس است. طبق گفته گک، ۴۲ متریال جاذب صدا در بخش‌های مختلف خودرو به‌ کار رفته که از جمله آن‌ها می‌توان به شیشه جلو کاهنده صدای آکوستیک و پنجره‌های ۵ میلی‌متری ردیف جلو اشاره کرد. بدین ترتیب، نه صدایی از بیرون مزاحم سرنشینان می‌شود و نه صدایی از داخل کابین به بیرون درز پیدا می‌کند، مگر اینکه درب‌ها یا پنجره‌ها باز باشند.

 GAC TRUMPCHI ES9  بهترین شاسی بلند چینی  بهترین خودرو چینی  پلاگین هیبریدی چیست  خودرو چینی جدید  دنیای خودرو

ترامپچی ES9 روی پلتفرم ماژولار i-GPMA انحصاری گک ساخته شده و شامل پیشرانه پلاگین هیبریدی و سیستم انتقال قدرت HMC400 می‌شود. پیشرانه به نوبه خود متشکل از یک موتور بنزینی ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۸۸ اسب بخار و ۳۳۰ نیوتن متر و یک موتور الکتریکی با حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار است. انرژی موتور الکتریکی از طریق پک باتری ۲۵.۵۷ کیلووات‌ساعتی لیتیومی تأمین می‌شود که می‌تواند ۱۴۲ کیلومتر مسافت را طی کند. در صورت پربودن باک بنزین و شارژ کامل باتری، شاسی‌بلند ترامپچی ای‌اس۹ قادر به پیمایش مسافت ۱۲۱۵ کیلومتری است.
منبع:خودروبانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.