معرفی خودرو لکسوس RC مدل ۲۰۲۴

0

لکسوس RC برای مدل ۲۰۲۴ به‌روزرسانی‌هایی جزئی را تجربه کرده و با همان پیشرانه‌های قبلی از ۲ لیتری چهار سیلندر تا ۵ لیتری V8 عرضه می‌شود.

 lexus rc 2024  قیمت لکسوس RC  مشخصات لکسوس RC  محصولات جدید لکسوس  شرکت لکسوس  خودرو لوکس

کوپهٔ RC خودروی سالخورده‌ای شده ولی لکسوس هنوز قصد ندارد آن را کنار بگذارد زیرا حالا این ماشین را با به‌روزرسانی‌های جزئی برای مدل ۲۰۲۴ معرفی کرده است. نمونه‌های معمولی RC حالا با رنگ خاکستری ابری جدیدی ارائه می‌شوند درحالی‌که برای RC F Sport هم رینگ‌های ۱۹ اینچی جدیدی در نظر گرفته شده است. همچنین مدل RC F ترک ادیشن مدل ۲۰۲۴ نیز حالا با رنگ‌های خاویاری، خاکستری ابری و سفید اولترا قابل خریداری خواهد بود.

قیمت این کوپهٔ ژاپنی برای مدل ۲۰۲۴ از ۴۵,۹۲۰ دلار در نسخهٔ پایهٔ RC300 آغاز می‌شود که ۱۰۰ دلار بیشتر از قبل است. این مدل به‌صورت استاندارد به چراغ‌های LED و رینگ‌های ۱۸ اینچی مجهز می‌شود درحالی‌که در داخل هم فضای با تودوزی NuLuxe، تریم چوبی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، روکش چرمی غربیلک فرمان، کنترل تهویهٔ دو منطقه‌ای، صندلی‌های جلوی برقی و سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو، فضای لوکسی در اختیار سرنشینان قرار خواهد داد.

 lexus rc 2024  قیمت لکسوس RC  مشخصات لکسوس RC  محصولات جدید لکسوس  شرکت لکسوس  خودرو لوکس

این کوپهٔ اسپرت به‌صورت استاندارد از پکیج ایمنی Safety System+ 2.5 لکسوس هم بهره می‌برد که شامل کروز کنترل راداری پویا، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، دستیار تشخیص علائم جاده، نوربالای هوشمند و هشدار خروج از خط می‌شود. RC300 به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز است که ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک منتقل می‌شود تا خودرو را ظرف ۷.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند و امکان دستیابی به حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم کند.

لکسوس نسخهٔ چهارچرخ محرک RC300 را هم با قیمت ۴۸,۶۱۰ دلار ارائه می‌کند که برخلاف نسخهٔ محرک عقب، به پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی و گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک مجهز است. این موتور ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. زیر کاپوت مدل RC350 با قیمت ۴۸,۸۵۰ دلار نیز یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 قرار دارد اما این موتور قوی‌تر بوده و ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

اما کسانی که خواهان هیجان واقعی هستند، باید سراغ RC F با قیمت ۶۸,۲۹۵ دلار بروند. مهم‌ترین ویژگی این مدل بهره‌مندی از پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی با ۴۷۲ اسب بخار قدرت و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. به لطف این نیرو، RC F ظرف ۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

 lexus rc 2024  قیمت لکسوس RC  مشخصات لکسوس RC  محصولات جدید لکسوس  شرکت لکسوس  خودرو لوکس

حتی اگر این هم کافی نباشد، می‌توان مدل RC F ترک ادیشن را انتخاب کرد. البته به گفتهٔ لکسوس، ۲۰۲۴ آخرین سالی است که این نسخه ارائه می‌شود. ترک ادیشن همچنین با قیمت ۱۰۱,۱۷۰ دلار، بسیار گران‌تر از RC F معمولی است. البته این نسخه از ویژگی‌هایی مثل پانل‌های فیبر کربنی بدنه، بال عقب ثابت، تودوزی دورنگ آلکانترا، ترمزهای کربن سرامیکی برمبو و کمک‌فنرهای هیتاچی بهره می‌برد. لکسوس RC مدل ۲۰۲۴ اواخر امسال راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده خواهد شد.

پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.