کشف بنز 100 میلیاردی در برج بالا شهر تهران

0

در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری ” بنز S۵۰۰ ” قاچاق در پارکینگ برج صدرا واقع در سعادت‌آباد بلوار حق‌شناس دپو شده که به وسیله کامیون‌های خودوربر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری داده شده است.

قیمت مرسدس بنز S500 مشخصات مرسدس بنز S500 تصادف وحشتناک عکس تصادف وحشتناک اخبار شیراز تصادف مرسدس بنز تصادف گرانترین ماشین دنیا
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی بنز S۵۰۰ قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این خودرو را بیش از ۱۰۰ میلیارد برآورد کرده‌اند.
سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی خودوری قاچاق در محدوده سعادت آباد شدند.وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری “بنز اس ۵۰۰” قاچاق در پارکینگ برج صدرا واقع در سعادت‌آباد بلوار حق‌شناس دپو شده که به وسیله کامیون‌های خودوربر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری داده شده است.

افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل ذکر شده را بازرسی کردند و در نهایت مشخص شد که در پارکینگ این برج یک دستگاه خودوری بنز اس ۵۰۰ مشکی رنگ در طبقه منفی ۲ این محل، پارک و پلاک خودروی دیگری بر روی آن نصب و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و خودرو هم در سامانه نیز ثبت نشده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع:تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.