معرفی تویوتا کرولا نسخه تجاری +عکس

0

تویوتا کرولا همواره به عنوان یکی از کاربردی­‌ترین محصولات این خودروساز ژاپنی شناخته می­‌شود، اما شعبه تویوتا در بریتانیا، قدم فراتر نهاده و نسخه باری از این خودرو را هم به فروش می­‌رساند.

به کمک یک توری، بخش بار از سرنشینان جلو جدا شده و فضایی به وسعت 1326 لیتر برای حمل لوازم پدید آمده است.نسخه باری تویوتا کرولا براساس مدل استیشن واگن از این خودرو شکل گرفته است، با این تفاوت که از صندلی‌های ردیف عقب خبری نیست. اکنون این خودرو برای سال 2023 به نسل پنجم از پیشرانه‌­های هیبرید تویوتا مجهز شده و در بخش ایمنی هم مورد بروزرسانی قرار گرفته است.

پیشرانه 1.8 لیتری هیبرید، 138 اسب­‌بخار قدرت در اختیار نسخه باری تویوتا کرولا 2023 قرار می­‌دهد. این پیشرانه که در تویوتا کرولا هاچ‌بک و استیشن واگن هم نصب شده، با کاهش 15 درصدی وزن، افزایش خروجی و بهبود مصرف سوخت مواجه شده هرچند که شتاب صفر تا صد را با 1.7 واحد کاهش، به 9.4 ثانیه رسانده است.

نرم­‌افزار مدیریت پیشرانه و همچنین عملکرد خنک­‌کننده مورد بازبینی قرار گرفته است، ضمن این‌که به لطف برخی تغییرات، ابعاد پیشرانه هم کاهش یافته که مجموع این عوامل، افزایش بازدهی را به همراه داشته است. تویوتا از بروزرسانی مجموعه باتری هم غافل نمانده و با کاهش 14 درصدی وزن این بخش، خروجی آن را تا 14 درصد افزایش داده است.

نسخه باری تویوتا کرولا 2023 به سامانه ایمنی Safety Sense مجهز شده است، که دوربین جلو با قابلیت تشخیص و رادار جلو با دقت بیشتر را به همراه دارد.

به کمک یک توری، بخش بار از سرنشینان جلو جدا شده و فضایی به وسعت 1326 لیتر برای حمل لوازم پدید آمده است. ظرفیت حمل بار و یدک‌­کشی نسخه باری تویوتا کرولا 2023 هم به ترتیب 425 و 750 کیلوگرم اعلام شده است.

نسخه باری تویوتا کرولا 2023 در تاسیسات Burnaston در بریتانیا تولید خواهد شد. البته پیشرانه 1.8 لیتری در ولز شمالی ساخته شده و به این محل منتقل می­‌شود.

نسخه باری تویوتا کرولا 2023 با قیمت 24,503 پوند در بریتانیا عرضه شده که تقریباً معادل با 29,413 دلار است. هزینه­‌های جانبی هم به این مبلغ اضافه می­‌شود.باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.