بیوگرافی شهید سردار سید رضی موسوی فرمانده سپاه پاسداران + عکس

0

سردار شهید سید رضی موسوی دوشنبه در حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسید وی از جمله رزمندگان زنجانی دوران دفاع مقدس بود.

سردار سید رضا موسوی معروف به سید رضی موسوی از مستشاران با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در جریان حمله رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، به شهادت رسید.

جزئیات شهادت سردار موسوی

رژیم کودک کش صهیونیستی ساعت 16 به وقت تهران با شلیک 3 موشک از آسمان جولان اشغالی محل حضور سردار موسوی در منطقه زینبیه دمشق را مورد هدف قرار داد که منجر به شهادت این فرمانده سپاه پاسداران شد.

نگاه به زندگی سردار موسوی

بیوگرافی

این شهید از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

سردار شهید سید رضی موسوی، اصالتا زنجانی بود و در دوران دفاع مقدس در بسیاری از عملیات‌ها در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادگی کرد.

بیوگرافی شهید سردار سید رضی موسوی + عکس

شهید سید رضی در جمع رزمندگان زنجانی

سردار شهید سید رضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه سال‌ها از جمله خادمان حسنیه اعظم زنجان بود که روز هشتم محرم اجتماع با شکوه این مسجد برگزار می‌شود.سردار موسوی از افراد نزدیک به شهید سلیمانی و سردار شهید حجازی بود.

بیوگرافی شهید سردار سید رضی موسوی + عکس

شهید موسوی در کنار شهید حجازی

بیوگرافی شهید سردار سید رضی موسوی + عکس

شهید موسوی در کنار شهید سلیمانی

خاطره شهید موسوی از حاج قاسم سلیمانی

حسن پلارک رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در خصوص شهادت شهید موسوی گفت: آقای موسوی از سربازان پیشکسوت برون‌مرزی در عرصه مقاومت بود که قریب به 25 سال در عرصه مقاومت نقش‌آفرینی می‌کرد و تمامی هماهنگی‌های امور را به عهده داشت.

وی افزود: این شهید مورد علاقه خاص حاج قاسم بود و همواره آرزو داشت که در آستانه سالگرد سردار سلیمانی به شهادت برسد. ایشان در مسیر بازگشت از یکی از ماموریت‌های کاری و در مسیر بازگشت به محل استقرار مورد حمله موشک‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

براساس اعلام رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت، این حمله تروریستی سومین تلاش رژیم صهیونیستی برای به شهادت رساندن سردار موسوی بود که یکی از این حملات در دو سال گذشته و تلاش اول در سالها قبل صورت گرفته بود.

تصاویری از اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار شهید رضی موسوی را ببینید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور در کنار پیکر سردار شهید سید رضی موسوی و قرائت فاتحه، بر پیکر آن شهید سرافراز نماز اقامه کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.