معرفی نسخه تیونین شده BMW 7 Series 2024 منصوری [عکس]

0

ویژگی های جدید هم در خارج و هم در داخل برنامه ریزی شده است.بی ام و سری 7 2024 توجه منصوری ، تیونر معروفی که تصمیم گرفته سدان پرچمدار این برند آلمانی را به لیست خودروهای اصلاح شده خود اضافه کند. با وجود دوره طولانی توسعه برای این تغییرات، نتیجه کاملاً قابل توجه است.

BMW 7 Series 2024 Mansory پیش نمایش نسخه تیونین شده [عکس]

کیت زیبایی که توسط تیونر برای سری 7 جدید است، که در تصاویر با رنگ مشکی ظریف ارائه شده است، شامل عناصر مختلفی است که تاثیر بصری خودرو را تقویت می کند. قسمت جلویی دارای درج سپر و نوارهای جانبی یکپارچه است. طراحی با دامن های جانبی جدید، گرافیک درهای جلو و قوس چرخ ها و درپوش های آینه درب بازطراحی شده تکمیل شده است.

در عقب، نسل جدید BMW سری 7 از لمس کلاسیک منصوری استفاده می‌کند: دیفیوزر اصلاح‌شده، تیغه‌های جانبی و اسپویلر محتاطانه روی درب صندوق عقب. یک عنصر مشابه در پشت خط سقف قرار دارد.

به لوگوی تیونر نیز توجه کنید که جای مدل استاندارد BMW را روی درب صندوق عقب و جلوپنجره می گیرد. چرخ‌های 22 اینچی که با لوگوی Mansory مزین شده‌اند، انحصار بیشتری را اضافه می‌کنند در حالی که جزئیات قرمز روی اجزای مختلف زیبایی‌شناسی را کامل می‌کنند.

BMW 7 Series 2024 Mansory پیش نمایش نسخه تیونین شده [عکس]

همچنین تغییرات در کابین خلبان

کابین سری 7 جدید دارای امضای منصوری است که البته تا حدی در تصاویر قابل مشاهده است. می توانید رکاب درب ها و پشتی صندلی ها را با نشان منصوری مشاهده کنید. به احتمال زیاد تیونر تشک و فرمان را نیز سفارشی کرده است.

منصوری در پست های خود در مورد این پروژه کاملا محرمانه صحبت کرده است، اما به زودی منتظر جزئیات فنی و تصاویر بیشتری هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.