معرفی خودرو لوکس منصوری P900

0

شرکت منصوری همواره به معرفی نمونه‌­های سفارشی و عجیب براساس خودروهای لوکس و سوپراسپرت شهرت دارد. اگر با این واقعیت آشنا باشید، از مشاهده محصول جدید این تیونر آلمانی با نام P900 نیز متعجب نخواهید شد.

براساس اعلام منصوری، P900 می‌­تواند ظرف 3.6 ثانیه به سرعت صد دست یافته و تا حداکثر رقم 248 کیلومتر برساعت سرعت بگیرد.براساس اعلام منصوری، P900 با الهام از شن­‌های صحرا تزئین شده است، بنابراین عجیب نیست که بدنه این خودروی مکعبی شکل با ترکیب خاصی از رنگ‌های زرد و کرم با نام Sand Desert Gloss تزئین شده است. برای پرهیز از ایجاد یکنواختی بصری، برخی قطعات بدنه شامل کاپوت، باله عقب، جلوپنجره، اجزای سپر جلو و رکاب جانبی از فیبرکربن سوراخ‌دار ساخته شده و بدنه P900 نیز روی رینگ‌های 24 اینچی با فرم یک‌­تکه استوار شده است.

در فضای کابین علاوه بر رنگ مشابه بدنه، با تزئینات به رنگ‌های نارنجی و سفید نیز مواجه هستیم.

نام منصوری P900 به تغییرات فنی این خودرو اشاره دارد، چراکه پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربوشارژ پس از تغییرات اعمال شده، 899 اسب‌­بخار قدرت و 1200 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد. لازم به یادآوری است که خروجی این پیشرانه در حالت استاندارد، 577 اسب‌­بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور اعلام شده است.

براساس اعلام منصوری، P900 می‌­تواند ظرف 3.6 ثانیه به سرعت صد دست یافته و تا حداکثر رقم 248 کیلومتر برساعت سرعت بگیرد. این اعداد برای مرسدس G63 AMG به ترتیب 4.5 ثانیه و 208 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

مدتی پیش بود که مرسدس بنز با معرفی یک رنگ خاطره‌­انگیز برای G کلاس، تولید 500 هزارمین نمونه از این خودرو را جشن گرفت.

مرسدس بنز G کلاس از سال 1979 تاکنون و در قالب چند نسل روی خط تولید قرار داشته، اما براساس تصاویر مخفیانه مرسدس بنز در حال توسعه نسل جدید آن است. انتظار داریم که چراغ‌های جلو و عقب و همچنین طراحی کابین این خودرو مورد بروزرسانی قرار گیرد و جدیدترین نسخه از رابط کاربری MBUX هم به سیستم اطلاعات سرگرمی آن اضافه شود.

اما مهمترین تحول در رابطه با G کلاس، عرضه نسخه برقی آن به نام مرسدس EQG در سال 2024 خواهد بود، که از نظر طراحی ظاهری و شاسی با نسخه درونسوز تفاوتی ندارد، اما به لطف نصب پیشرانه برقی برای هریک از چرخ‌ها امکان دور در جا برای آن فراهم خواهد شد. خروجی پیشرانه مرسدس EQG بین 600 تا 670 اسب‌­بخار و شعاع حرکتی آن در حدود 500 کیلومتر تخمین زده شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.