شاهکاری دیگر از منصوری ،تیونینگ فراری F8XX +عکس

0

سال گذشته کمپانی تیونینگ منصوری، فراری F8 Tributo کوپه را با نام F8XX عرضه کرد. این خودرو اسپرت، در بخش داخلی و خارجی به‌روزرسانی شده بود و قدرت آن نیز افزایش یافت تا با ظاهر جدید هماهنگ باشد. اکنون منصوری یک F8XX دیگر را برا اساس F8 Tributo Spider ارائه می‌دهد.

شاهکار دیگر منصوری تیونینگ فراری F8XX +عکس
تغییرات و اصلاحات تنها در ظاهر خودرو خلاصه نمی‌شوند؛ منصوری یک توربوشارژ جدید و اگزوزهایی با عملکرد بالا را برای F8XX در نظر گرفته است.
برخلاف F8XX کوپه و رنگ سبز  Catania آن، F8XX Tributo Spider با نسخه منصوری رنگ سبز British Racing پوشیده شده است. نوارهای طلایی‌رنگ روی مدل کوپه نیز اکنون با رنگ زرد مسابقه‌ای جایگزین شده است. نشان بزرگ F8XX روی درها و رینگ‌های 21 و 22 اینچی YT.5 Air حفظ شده‌اند.

تمامی قطعات اضافه در نسخه کوپه، در مدل اسپایدر نیز حفظ شده‌اند؛ مانند مقادیر زیادی فیبرکربن در قسمت اسپلیتر جلو، دیفیوزرهای عقب، رکاب‌های جانبی و دو بال منفصل L شکل که شبیه آنتن هستند.

شاهکار دیگر منصوری تیونینگ فراری F8XX +عکس

تزئینات این خودرو با رنگ داخلی مشابه رنگ بدنه، کامل می‌شود. این بدان معناست که صندلی‌ها، داشبورد، فرمان و کمربند‌های ایمنی، همگی ترکیبی از رنگ سبز British Racing و خطوط زرد مسابقه‌ای هستند.

لازم است بدانید که تغییرات و اصلاحات تنها در ظاهر فراری F8 Tributo اسپایدر خلاصه نمی‌شوند؛ منصوری یک توربوشارژ جدید و اگزوزهایی با عملکرد بالا را برای F8XX در نظر گرفته است. به کمک این اصلاحات، قدرت و گشتاور از 720 اسب‌بخار و 770 نیوتن‌متر، به 880 اسب‌بخار و 980 نیوتن‌متر می‌رسند.

شاهکار دیگر منصوری تیونینگ فراری F8XX +عکس

منصوری اطلاعاتی را درباره قیمت F8XX اسپایدر منتشر نکرده است؛ اما همانند سایر محصولاتش، ارزان نخواهد بود‌.

مترجم :باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.