رولزرویس گوست زیر تیغ منصوری

0

رولزرویس گوست همواره به‌عنوان یک اثر هنری مجلل شناخته می‌شود که مالکان ثروتمند آن دوست دارند با خریدش خودنمایی کنند. شرکت همیشه به دلیل برنامه‌های سفارشی‌سازی گسترده خود مشهور است.

با این حال اگر کسی چیزی فراتر از یک رولزرویس می‌خواهد باید به منصوری مراجعه کند.
منصوری با کمک برنامه‌نویسی دوباره ECU، یک توربوشارژر جدید و تغییر کلی ساختار اگزوزها قدرت پیشرانه ۱۲ سیلندر رولزرویس گوست را به ۷۲۰ اسب‌بخار رسانده است.“شرکت تیونینگ Mansory در اقدامی جدید اعلام کرده است که در پکیج خدمات پس از فروش خودروهای رولزرویس، به‌روزرسانی‌های کاملی را ارائه می‌دهد که علاوه بر افزایش ویژگی‌های خاص بصری، روی توانایی‌های فنی نیز تمرکز می‌کند.

بیوگرافی کوروش منصوری پورشه پانامرا منصوری تیونینگ منصوری خودروهای تیون شده کوروش منصوری شرکت تیونر منصوری شاهکار جدید منصوری معرفی خودرو مجله خودرو دنیای خودرو تیونینگ رولز رویس

در نسخه جدید باز هم شاهد استفاده از فیبر کربن هستیم ولی این‌بار برخلاف سایر تیونینگ‌های جنجالی منصوری، دیگری خبری از اغراق در بادی‌کیت نیست. یک تم سیاه و سفید به جای رنگ‌بندی جنجالی روی بدنه قرار گرفته است. منصوری با اضافه کردن تغییراتی در مشخصه‌های آیرودینامیک مانند فلاپ‌های فیبر کربنی، رکاب و اسپلیتر کمی وضعیت پایداری خودرو را افزایش داده است. کاپوت فیبر کربنی و چراغ‌های جدید LED از جمله تغییرات مدرن گوست منصوری است.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/44a0b089-a1c1-4aaa-9d28-fca89b8b2236/Content/06637633381216016275.jpg

در کابین این خودرو نیز جزئیات خاصی از ترکیب جدید منصوری می‌بینیم. استفاده از رنگ جذابی مانند نارنجی ماندارین و تودوزی سفید نمایی منحصربه‌فرد به این خودرو بخشیده است.

این تیونر برای بهینه‌سازی بخش فنی ECU را دوباره برنامه‌نویسی کرده است. یک توربوشارژر جدید و تغییر کلی ساختار اگزوزها کاری کرده است که از پیشرانه ۶.۷۵ لیتری ۱۲ سیلندر Vشکل رولزرویس گوست، ۷۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۲۰ نیوتن‌متر گشتاور بیرون می‌آید. جالب است بدانید پیشرانه نسخه استاندارد رولزرویس گوست ۵۶۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند. اکنون این فوق لوکس زیبا می‌تواند صفر تا صد را در ۴.۴ ثانیه بپیماید.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/44a0b089-a1c1-4aaa-9d28-fca89b8b2236/article_637633380082412205_thumb_960_542.jpg

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.