دلایل گیر کردن و خراب شدن کلید بالابر شیشه خودرو چیست ؟

0

ما در این مقاله سعی داریم شما را با دلایل خراب شدن کلید بالابر آشنا کنیم.

کلید بالابر شیشه مانند تمام قطعات خودرو امکان خراب شدن را نیز دارد.اما گاهی اوقات بی توجهی خودمان هم باعث زودتر خراب شدن آن میشود.

کلید شیشه بالابر یک قطعه ای است که خیلی دیر نیاز به تعویض دارد و در بسیاری از موارد میشود آن را تعمیر کرد.

از نشانه های کلید بالابر خراب

از نشانه های آن میتوان کامل بالا نرفتن شیشه ها و یا کند رفتن و گیر کردن آن را مثال زد.همچنین در بعضی موارد به طور کامل کلید ها از کار می افتند و یا فقط یکی از کلید ها خراب میشود.

از دلایل آن میتوان وارد کردن ضربه محکم به کلید ها و یا ریختن آب بر رویه کلید ها اشاره کرد.همچنین در بعضی مواقع دلایل کند کار کردن یا گیر کردن کلید ها گیر کردن آشغال در ریل آن نیز میباشد.

که با تمییز کردن ریل مشکل به راحتی حل میشود.همچنین در مورد کند کار کردن کلید ها هم میتوان گفت بستن یک تقویت رله به راحتی مشکل را حل میکند.

پس در صورت خراب شدن حتما نیاز به تعویض نمیباشد در بعضی مواقع نیاز به تعمیر دارد .و با یک تعمیر جزئی به راحتی مشکل شما حل میشود.

اما زمانیکی هر دو کلید از کار بی افتد و یا هم زمان با خراب شدن کلید ها قفل کودک از کار بیافتد باید کلید بالابر را حتما تعویض کنید.

یکی از موارد بسیار مهم خراب شدن کلید ها خریدن کلید بالابر بی کیفت و فیک می باشد. پس در هنگام خرید حتما باید توجه کنید که از کجا و چه برندی را خریداری میکنید.

همچنین داشتن اطلاعات درست در مورد کلید ها خیلی مسئله مهمی میباشد.چون در بسیاری از مواقع فروشنده فقط قصد فروش قطعه خود را دارد و شاید مشاوره درست به شما ندهد.پس باید قبل از خرید هر قطعه حتما اطلاعات درستی از آن قطعه داشته باشید.

مهم ترین دلیل خراب شدن کلید بالابر شیشه چیست؟

 کلید شیشه بالابر پراید  قیمت کلید شیشه بالابر  انواع کلید شیشه بالابر  اجزای شیشه بالابر خودرو  تعمیر شیشه بالابر پراید  تقویت شیشه بالابر پراید  رفع ایراد شیشه بالابر پراید  فروشگاه لوازم یدکی پراید  قیمت لوازم یدکی پراید صبا  قیمت لوازم یدکی پراید  فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پراید

یکی از مهم ترین دلایل آن خریدن کلید بالابر بی کیفیت می باشد.در بعضی مواقع مشتری فقط قست خرید کلید بالابر قیمت پایین را دارد.

اما باید به شما عزیزان بگوییم که فقط قیمت ملاک نیست.شما باید در کنار قیمت مناسب یک قطعه با کیفیت و اصل را خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.