فرق واشرسرسیلندر استاندارد و سوراخ دار چیست؟

0

واشر سرسیلندر خودرو

فرق واشرسرسیلندر استاندارد و سوراخ دار چیست؟

 جهت جایگذاری واشر سرسیلندر  سوراخ واشر سرسیلندر چیست  انواع واشر سرسیلندر  واشرسرسیلندر چیست  آموزش تعویض واشر سرسیلندر پراید  تعویض واشر سرسیلندر 405  آموزش تعمیر خودرو

وقتی خودروی شما واشر سرسیلندر میسوزاند، برای از بین بردن تاب سرسیلندر که ناشی از گرمای بیش از حد موتور ( دلیل آن سوختن واشر سر سیلندر) است باید تراشکاری برود

✍اگر تاب کم باشد واشر سرسیلندر نازک را انتخاب میکند اگر تاب بیشتر بود و تراش بیشتری خواست واشر سرسیلندر ۲ سوراخ و همینطور تا واشر سرسیلندر ۴ سوراخ و یا به اصطلاح تعمیر آخر را انتخاب میکند. هر چقدر سرسیلندر تراش بخورد و واشر کلفت تری انتخاب شود،

سرسیلندر زودتر خراب میشود چون به اندازه کافی خنک نمیشود و مجرا های آن بر اثر تراش باریک تر میشود. اگر سر سیلندر دیگر قابل تراشیدن نبود و یا به اصطلاح جای تراش نداشت باید سرسیلندر تعویض شود و این بار واشر استاندارد (🔆این بار بدون سوراخ🔆) انتخاب میشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.