قیمت و مشخصات شاسی بلند هوندا پایلوت ۲۰۱۹ + تصاویر

0

هوندا ۲۰۱۹ طراحی شده و تجدیدشده لیستی از پیشرفت هایی را به سوپر هوندا ۸ سواری با نام تجاری هوندا به ارمغان می آورد.

Honda Pilot 2019 عکس هوندا پایلوت 2019 مسخصات هوندا پایلوت قیمت هوندا پایلوت مجله خودرو معرفی خودرو شاسی بلند
مدل پایلوت جدید همچنین از طراحی جلو بروزرسانی‌شده و چراغ‌های نورپایین ال‌ای‌دی بهره می‌برد. چراغ‌های مه‌شکن این مدل نیز در حال حاضر از نوع ال‌ای‌دی هستند. هوندا همچنین چراغ‌های عقب و سپر عقب این خودرو را بازطراحی کرده است و رگه‌های کرومی در قسمت عقب خودرو ایجاد کرده است. این خودرو در دو نوع طراحی چرخ‌های ۱۸ اینچی و ۲۰ اینچی موجود است.

https://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2018/08/Pilot-764A3864-640x354.jpg
مدل‌های از قیمت ۳۵ هزار و ۳۲۵ دلار آغاز می‌شوند. این تریم از ویژگی‌ها و آپشن‌های جدیدی بهره می‌برد که از آن جمله می‌توان به دوربین ثبت وقایع عقب، سیستم ثبت تشخیص نقاط کور، رادیو
، گرم‌کن صندلی‌های جلو، قابلیت تا شدن صندلی عقب با فشردن تنها یک کلید و چرخش صندلی راننده در ۸ جهت اشاره کرد. این تریم با وجود برخورداری از این تجهیزات جدید، قیمتی مشابه قبلی را دارد.
اما از مجهز به آپشن‌های دیگری هستند که پرده آفتاب‌گیر ردیف دوم، صندلی راننده دارای حافظه از جمله آن‌هاست. این مدل با پایه قیمتی ۳۸ هزار و ۷۵۵ دلار آغاز می‌شود. این مدل در صورت تجهیز سیستم جهت‌یابی و سیستم اطلاع‌رسانی سرگرمی عقب دست کم به ۴۰ هزار و ۷۵۵ دلار افزایش خواهد داشت.
اما مدل‌های تورینگ با برچسب قیمتی ۴۳ هزار و ۵۱۵ دلار فروش خود را آغاز می‌کنند. این مدل از در هوشمند عقب بهره می‌برد. این مدل‌ها به جای بهره‌مندی از جعبه‌دنده ۶ سرعته استاندارد، از جعبه‌دنده ۹ سرعته اتوماتیک بهره می‌برند. در صورتی که صندلی‌های ردیف عقب این مدل دوتایی شود، قیمت آن به ۴۳ هزار و ۸۱۵ دلار افزایش پیدا می‌کند.
اما مجهزترین نسخه از پایلوت مدل الیت است که با قیمت ۴۹ هزار و ۱۵ دلار به فروش می‌رسد. این مدل از آپشن‌های بیشتری برخوردار است. شارژ بی‌سیم تلفن همراه و آینه‌های جانبی با قابلیت تاشوندگی خودکار از شاخصه‌های این مدل است. تمام‌ مدل‌ها به غیر از مدل الیت در حالت استاندارد از سیستم محرکه دیفرانسیل جلو بهره می‌برند که در صورت تمام‌چرخ محرک شدن ۱۹۰۰ دلار به قیمت آن‌ها افزوده می شود.

عکس های Honda Pilot 2019

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.