تست تصادف و آپشن‌ های ایمنی کیا سراتو مونتاژ سایپا

0

سراتو مونتاژ سایپا، در سال ۲۰۱۰ به‌عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای سدان‌ دنیا شناخته شد. این خودرو از شرکت بیمه ایمنی بزرگراه به نام (Insurance Institute for Highway Safety) که IIHS نامیده می‌شود، نشان ایمنی عالی (Top Safety Pick) را دریافت کرد و ۵ ستاره ایمنی گرفت.
معرفی آپشن های کیا سراتو مشخصات کیا سراتو تست تصادف کیا سراتو امکانات کیا سراتو بررسی کیا سراتو قیمت سراتو سایپا ایمنی سراتو سایپا

مقاومت بسیار خوب ستون A و ثابت ماندن سقف کی سراتو در تست تصادف از مقابل، ثابت می‌کند که حتی با دو کیسه‌ی هوا می‌توان روی استحکام و ایمنی بدنه‌ی سراتو حساب کرد. نکته عجیت و قابل تاملی که وجود دارد این است که حتی در مدل آپشنال و گران قیمت کیا سزاتو از ۶ کیسه هوا ایمنی استفاده نشده است و این موضوع، به ‌وضوح در سایت رسمی خودروسازی سایپا به اطلاع خریدار میرسد. در واقع، نسخه‌ی استاندارد و آپشنال ( گران قیمت ) سراتو مونتاژ سایپا، از نظر امکانات ایمنی، تفاوتی با یکدیگر ندارند.

علاوه بر دو کیسه‌ی هوا که صرفا برای سرنشینان جلو استفاده می‌شود، ترمزهای ضد قفل (ABS) و سیستم کمکی ترمز (EBD) برای سراتو در نظر گرفته شده است؛ این درحالیست که دیگر سیستم‌های مشهور ایمنی، مثل سیستم کنترل پایداری (ESP) و هشداردهنده‌ی فشار باد لاستیک‌ها (TPMS) در فهرست این محصول سایپا دیده نمی‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.