وضعیت و قیمت خودرو های مونتاژی چگونه است ؟

0

نوسان نرخ ارز طی روزهای اخیر سردرگمی در بازار خودروهای مونتاژی را به همراه داشته است .

بطوریکه طی یک هفته اخیر برخی مونتاژی هم رشد ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی در بازار داشتند و برخی دیگر طعم افت ۵ تا ۴۰ میلیون تومان را چیشیدند . در واقع قیمت خودرو در بازار مونتاژی هم جهت حرکت نکرده است . »

قیمت هایما S7 پلاس Haima S7 مشخصات هایما S7 پلاس محصولات جدید ایران خودرو معرفی شاسی بلند تازه های خودرو در ایران مجله خودرو

رصد بازار برخی از خودروهای مونتاژی حکایت از آن دارد که این خودروها در بازه قیمتی 308 تا 900 میلیون تومان در بازار معامله شدند و تمایل خودروهای مونتاژی بیشتر به سمت کاهش قیمت بوده ه به گفته فعالان بازار خودرو ، سهم افت قیمت خودرو در هفته جاری بیش از افزایش قیمت بود این در حالی است که در نیمه اردیبهشت اکثر این خودروها با رشد قیمت در بازار مواجه شدند و فعالان بازار خودرو پیش بینی می کردند که با باز شدن مراکز شماره گذاری و نمایندگی های فروش و شاهد رشد بیشتر قیمت در این بازار باشیم که این پیش بینی همانند خودروهای وارداتی و داخلی درست از آب درنیامد .

با این شرایط می توان گفت مونتاژی ها نیز در انتظار نتایج مذاکرات روزهای خود را سپری می کنند و منتظرند تا ببینند آیا همکاران خارجی خودروسازان داخلی مجدد به کشور باز خواهند گشت یا نه ؟

منبع :اقتصادنیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.