دفترچه راهنمای مشتری خودرو تیبا صندوقدار (TIBA SAIPA) + دانلود

1

دفترچه راهنمای تیبا sx ،دانلود دفترچه راهنمای ضبط تیبا ،معایب تیبا ،معرفی تیبا ،موتور تیبا ،معایب تیبا ۲ ،عکس تیبا ۲ ،خودرو تیبا

عادت اشتباه بسیاری از ما این است که وقتی یک کالا یا یک وسیله‌ای را خریداری می‌کنیم، دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمی‌کنیم.

چه بسا بسیاری از مشکلاتی که در آینده رخ می‌دهد به دلیل مطالعه نکردن دفترچه راهنمای آن‌ها می‌باشد. در دفترچه راهنمای کالا‌ها تمامی اطلاعات مورد نیاز، چگونگی نگهداری و… ذکر می‌شود. حال اگر جهت سخن ما به سمت یک خودرو باشد، قضیه بسیار جدی و پر اهمیت‌ هم می‌شود.

خودرو وسیله‌ای است که هر مالکی دوست دارد از آن برای مدت زمان نسبتاً زیادی استفاده کند. بدیهی است که اگر از خودرو به صورت استاندارد رسیدگی نشده و نکات مربوط به نگهداری آن را رعایت نکنیم، عمر مصرفی خودرو نیز از جهات مختلف فنی، ظاهری و… کاهش می‌یابد. در برخی موارد منجر به اتفاقات جبران ناپذیر هم می‌شود.

تیبا را می‌توان خودرویی جایگزین به جای پراید دانست. این خودرو با اینکه چهره دلربایی ندارد، اما از نظر داشتن شتاب، قابل قبول است.

تیبا با بهره گیری از موتور قدرتمند ۱۵۰۰ سی سی یورو ۴ از زمان تولید جایگاه مناسبی را در بین مصرف کنندگان داخلی و صادراتی پیدا کرده است. تیبا با ویژگی های منحصر به فرد خود از جمله شتاب بالا و قدرت مطلوب موتور توانسته است با وجود استانداردهای سختگیرانه اهداف صادراتی را بعنوان خودروئی مطلوب در بسیاری از بازارها و حتی اروپا محقق سازد.

این محصول با طراحی زیبا از نظر بسیاری از مصرف کنندگان محصولی مناسب برای خانواده شناخته می شود و با تکیه بر این کارائی در کنار مصرف سوخت پائین خود یکی از خودروهای مناسب برای سفرهای بین شهری محسوب می شود.

 قیمت تیبا  مشخصات تیبا  مزایا و معایب تیبا  جعبه فیوز داخل کاپوت تیبا  تعمیر و نگهداری تیبا  روغن موتور مناسب تیبا  تعمیرات تخصصی تیبا  آموزش باز کردن داشبورد تیبا  آموزش تعمیر موتور تیبا  تعویض روغن موتور تیبا  موتور تیبا ساخت کجاست  تعویض سنسور دور موتور تیبا  دانلود دفترچه راهنمای تیبا

دفترچه راهنمای تیبا را دانلود کنید:

دانلود (حجم ۷.۸۰ مگابایت)

 مشخصات:

● فرمت دفترچه راهنما: PDF
● زبان : فارسی
● تعداد صفحات : ۱۶۲

دانلود دفترچه راهنمای مشتری تیبا Tiba_PDF

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. حمیدرضا می گوید

    سلام بسیار ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.