قیمت و مشخصات خودرو کلاسیک مورگان پلاس ۶ +تصاویر

0

مورگان فیلیپس یکی از خودروهایی است علی رغم ظاهر قدیمش همچنان خواهان دارد اما شاید با مشاهده نسخه جدید این خودرو که با پسوند پلاس ۶ در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شد کمی سرخورده شوید اما باید بدانید علی رغم ظاهر کلاسیک این خودرو پلت فرم کاملا جدید CX برای توسعه آن استفاده شده است.این پلت فرم جدید حدود دو برابر استحکام بیشتری در مقایسه با نسل قبلی دارد و جالب است بدانید بخشی از آن توسط چوب ساخته شده است . از همین رو مسئولین برند می گویند به لطف این پلت فرم ،مورگان فیلپس پلاس  دیگر دارای اضافه وزن نیست.

قیمت خودرو مورگان فیلیپس مشخصات مورگان فیلیپس معرفی خودرو مجله خودرو قیمت خودرو کلاسیک
در زیر کاپوت این روتر استایل پیشرانه ۶ سیلندر تویین توربو بی ام و جا خوش کرده است.این پیشرانه همانی است که تویوتا در سوپر نسل جدید نیز از آن بهره برده است اما موتور فوق در مورگان فیلیپس ۳۳۵ اسب بخار قدرت  ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.جعبه دنده در نظر گرفته برای این خودرو نسخه ۸ سرعته اتوماتیک ساخته شده توسط ZF آلمان است .البته این شرکت اعلام کرده در آینده نسخه دستی نیز بر روی موگان فیلپس پلاس نیز قابل عرضه می باشد.

https://cdn01.zoomit.ir/2018/3/20ac6eca-3cd1-4ea0-9ee2-c92b16d125f0.jpg
مورگان پلاس ۶ به خاطر وزن ۱۰۷۵ کیلوگرمی خود و همچنین استفاده از پیشرانه‌ی ب ام و ،تواناترین خودروی تاریخ این شرکت از نظر دینامیکی می‌باشد. به عبارتی این خودرو تنها ۴.۲ ثانیه نیاز دارد تا سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند در حالی حداکثر سرعت آن نیز ۲۶۷ کیلومتر بر ساعت است. همچنین قوای محرکه‌ی کارای ب ام و باعث شده این رودستر یکی از کم‌مصرف‌ترین محصولات مورگان باشد به گونه‌ای که مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد
از آنجایی که مورگان به نسخه کلاسیک خود پایپند است از صفحه نمایش لمسی در این خودرو خبری نیست و اگر اهرم دنده موجود در کنسول میانی برای شما آشنا است خیلی تعجب نکندی چرا که مستقیما از بی ام و به عاریت گرفته شده است. این خودرو دارای دو حالت رانندگی اسپورت و اسپورت پلاس بوده اما این دو حالت تنها پاسخ پدال گاز و اهرم تعویض دنده را تنظیم کرده چراکه پلاس ۶ فاقد سیستم تعلیق یا فرمان تطبیقی می‌باشد.

قیمت خودرو مورگان فیلیپس مشخصات مورگان فیلیپس معرفی خودرو مجله خودرو قیمت خودرو کلاسیک

از این خودرو خاص در سال تنها ۳۰۰ دستگاه تولید خواهد و با قیمت گزاف ۷۷۹۹۵ بفروش می رسد.قابل ذکر است مورگان پلاس ۶ پلاس در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.