دانلود راهنمای تعمیرات و سرویس موتورسیکلت CG125 و CG110

0

برق موتور سیکلت  ،آموزش سیم کشی موتور سیکلت ،نقشه سیم کشی موتور سیکلت ۱۲۵ cdi ،سیم کشی چراغ موتور سیکلت ،رنگ بندی سیم کشی موتور سیکلت ،دانلود رایگان کتاب های آموزش برق موتورسیکلت هوند

بررسی هوندا موتور CG 125

 آموزش سیم کشی موتور سیکلت  تقویت برق موتور سیکلت  آموزش برق موتور سیکلت  تعمیرات تخصصی موتورسیکلت  دفترچه راهنمای موتورسیکلت  دفترچه راهنمای موتورسیکلت CG125  دفترچه راهنمای موتورسیکلت CG110  روغن موتور مناسب موتورسیکلت CG  تعمیر و نگهداری موتورسیکلت  مجله موتورسیکلت  مشخصات موتورسیکلت CG  قیمت موتورسیکلت CG  مشخصات فنی موتور سیکلت هوندا 125  Honda Motor CG 125

هوندا CG 125 یکی از مشهورترین در سطح جهان است که نخستین بار در سال ۱۹۷۶ توسط هوندا ژاپن معرفی شد و به بسیاری از کشورهای جهان راه پیدا کرد از جمله قاره اروپا و پس از آن کشورهایی چون برزیل و ترکیه هم اقدام به تولید آن کردند.
در حال حاضر این موتورسیکلت با همان شکل و ظاهر اولیه و در دو نسخه در کشور پاکستان به تولید می‌رسد و در ایران هم شاهد تولید آن با نام‌ها و برندهای مختلف هستیم. اما هیچ کدام از موتورهای تولیدشده در ایران با این شکل و ظاهر، تولید ژاپن و هوندا نیستند و قاعدتا کیفیت آن موتورسیکلت را ندارند.
بنابراین نباید هوندا CG 125 را با سایر موتورسیکلت‌های مشابه در بازار کشورمان اشتباه بگیرید. در حال حاضر هم این موتوسیکلت تنها در نمونه‌های دست دوم موجود است و نسخه‌های صفر کیلومتر آن را پیدا نخواهید کرد. یک نکته را هم باید یادآور شویم آن هم اینکه یک موتورسیکلت دیگر با همین شکل و ظاهر و با نام CDI 125 عرضه شد که به سیستم جرقه زنی CDI مجهز شده است و تفاوت دیگری میان آنها نیست.
موتور به کار رفته در هوندا CG 125 حجمی معادل ۱۲۴ سی سی دارد و می‌تواند ۱۰ اسب بخار قدرت و ۹.۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. هوندا CG 125 یکی از بهترین موتورسیکلت‌های شهری است که کیفیت بالای آن تضمین شده است اما نباید آن را با نمونه‌های مشابه اشتباه بگیرید.

دانلود سرویس و تعمیر موتورسیکلت هوندا CG125/ CG110

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.