ماشین گرانقیمت محمد نصرتی بازیکن فوتبال + تصاویر

0

محمد نصرتی ، MOHAMMAD NOSRATI 33 ساله متولد کرج از سال ۱۳۷۶ در تیم کشاورز تهران فوتبال خودش را آغاز کرد و از سال ۱۳۷۹ با عضویت در تیم ابومسلم خراسان دوران حرفه ای فوتبال را تجربه کرد.
محمد نصرتی سابقه بازی در تیم های پاس تهران، پرسپولیس، النصر امارات، تراکتورسازی تبریزرا در کارنامه خود دارد.
محمد نصرتی هم اکنون عضو تیم تراکتورسازی تبریز است.
محمد نصرتی از سال ۱۳۸۱ در تیم ملی فوتبال ایران بازی کرد و تا کنون ۸۰ بازی و ۵ گل ملی را در سابقه فوتبالی خود دارد.
پس از پایان لیگ برتر سیزدهم و جایگاه ششمی تیم تراکتورسازی در جدول رده بندی محمد نصرتی برای گذراندن تعطیلات به کندوان رفت و تصاویری از این روستای صخره ای و بسیار زیبا را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام قرار داد.
محمد نصرتی به تازگی تصویری را از گذراندن تعطیلات در کاشان در اینستاگرام شخصی اش منتشر کرده است. در این تصویر ماشین گرانقیمت محمد نصرتی نیز به چشم می خورد.

همسر محمد نصرتی اصالت محمد نصرتی بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز ثروت بازیکنان فوتبال درآمد فوتبالیست ها بیوگرافی محمد نصرتی اینستاگرام محمد نصرتی خودرو فوتبالیست ها MOHAMMAD NOSRATI

عکسی از محمد نصرتی در فروردین سال ۱۳۹۱ در کنار ماشینش منتشر شد که در ادامه مشاهده می کنید.

 همسر محمد نصرتی اصالت محمد نصرتی بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز ثروت بازیکنان فوتبال درآمد فوتبالیست ها بیوگرافی محمد نصرتی اینستاگرام محمد نصرتی خودرو فوتبالیست ها MOHAMMAD NOSRATI بیوگرافی بازیکنان فوتبال

محرومیت

در هفته دوازدهم فصل۱۳۹۱–۱۳۹۰ و پس از گلزنی پرسپولیس تهران به داماش گیلان محمد نصرتی به همراه شیث رضایی حرکتی شوخی‌آمیز انجام داد که حواشی زیادی برای او داشت و منجر به محرومیت او شد. علی پروین، ضمن انتقاد از فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ، از جنجال‌های رسانه‌ای در مورد این مسئله انتقاد کرد. وی با نامناسب دانستن رفتار این دو بازیکن معتقد بود که نباید با شیث رضایی و محمد نصرتی به گونه‌ای برخورد شود، که آن‌ها به سرنوشت علی اکبریان دچار شوند. رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز از مخالفان جنجال رسانه‌ای دربارهٔ این اتفاق بود.

همسر محمد نصرتی اصالت محمد نصرتی بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز ثروت بازیکنان فوتبال درآمد فوتبالیست ها بیوگرافی محمد نصرتی اینستاگرام محمد نصرتی خودرو فوتبالیست ها MOHAMMAD NOSRATI

پس از این اتفاق، بازیکنان تیم ملی ایران با نوشتن نامه‌ای به غیرعمد بودن کار نصرتی تأکید کردند و خواستار عدم جنجال‌آفرینی‌ها دربارهٔ این اتفاق شدند.

کمیته انضباطی بروز این شوخی را ناشی از مسامحه مسئولان باشگاه فرهنگی پرسپولیس دانسته و این باشگاه را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین در نهایت محمد نصرتی به ۴ ماه محرومیت از فعالیت ورزشی محکوم شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.