معرفی جیپ گلادیاتور با پیشرانه ۱۰۰۰ اسب‌ بخاری هلکت

0

کمپانی فیات کرایسلر قصد ندارد که نسخه تجهیز شده به پیشرانه هلکت جیپ گلادیاتور را تولید کند، اما این تصمیم نمی‌تواند مانع سایر شرکت‌ها از اجرای چنین پروژه جذابی شود. این پیکاپ که بر پایه رانگلر توسعه یافته، تازه در اوایل راه خود است که نسخه هلکت آن توسط یک تیونر آمریکایی تولید شده که تنها جنبه نمایشی ندارد، بلکه در صورت سفارش، به مشتریان فروخته خواهد شد. در حالی که پیشرانه هلکت فیات کرایسلر قدرتی در محدوده ۷۰۷ اسب‌بخار دارد، این گلادیاتور تجهیز شده به این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۰۰۰ اسب‌بخار است. تعجبی ندارد که حدس بزنید هنسی پشت این پروژه تیونینگ بوده است، چراکه این پروژه تنها از این کمپانی بر می‌آید.

قیمت جیپ گلادیاتور مشخصات جیپ گلادیاتور خودرو جدید فیات شرکت فیات کرایسلر محصولات جدید جیپ انواع پیکاپ جیپ قدرتمندترین پیکاپ جهان بهترین پیکاپ های دنیا مجله خودرو

این خودرو هنسی Maximux 1000 نام دارد که قلب تپنده آن پیشرانه ۶.۲ لیتری هشت سیلندر هلکت است. هنسی با نصب کیت HPE1000 خود روی این پیشرانه، بیشینه قدرت آن را به مرز ۱۰۰۰ اسب‌بخار رسانده است. از آنجایی که جیپ گلادیاتور فاقد تجهیزات هلکت بوده، هنسی مجبور شده سیستم برق، رادیاتور و سیستم سوخت رسانی را نیز تغییر دهد. به لطف یک سیستم اگزوز جدید، نفس این نیروگاه فوق قدرتمند نیز باز شده است.

همانطور که از جیپ انتظار می‌رود، این خودرو همچنان آفرودر باقی مانده است. هنسی برای بهبود قابلیت‌های بیراهه نوردی، یک کیت لیفت ۱۶ سانتی‌متری و رینگ‌های جدید ۲۰ اینچی با تایرهای LED برای گلادیاتور تیون شده نصب شده است. ضمن اینکه تودوزی داخل کابین نیز به طور کامل چرمی طراحی شده است.

https://cdn01.zoomit.ir/2019/5/7cf34c8e-af3b-4df0-91f3-0c7164af597a.jpg

چنین هیولای جذاب و قدرتمندی قطعا ارزان نخواهد بود. برای تصاحب گلادیاتور ۱۰۰۰ اسب‌بخاری، هنسی برچسب قیمت پایه ۲۰۰ هزار دلار را تعیین کرده که این قیمت با درنظر گرفتن ارزش گلادیاتور مطرح شده است. اما نکته‌ای که این خودروی فوق قدرتمند را خاص می‌کند این است که هنسی قصد دارد تنها ۲۴ نمونه از آن را تولید کند که تولید آن را از ماه جولای با ظرفیت دو نسخه در ماه آغاز خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.