معرفی خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۰ +قیمت ،مشخصات و عکس

0
از آنجا که هیوندای این خودرو را با شعار “مصرف کمتر” ارائه کرده است، نمی‌توان از آمار مصرف آن گذشت. میزان مصرف شهری این خودرو حدود ۷.۱ در هر ۱۰۰ کیلومتر است. میزان مصرف بزرگراهی خودرو ۵.۷ و میزان مصرف ترکیبی آن ۶.۵ لیتر عنوان شده است. تمامی این اعداد در مقایسه با نسل قبلی بهبود قابل توجهی را نشان می‌دهند.
مدل ۲۰۲۰ اکسنت از یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر جدید از سری اسمارت استریم استفاده می کند. این موتور از سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها و سیستم پاشش دوگانه ی سوخت بهره مند است و می تواند ۱۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتون متر گشتاور تولید کند.
هیوندای اکسنت 2020 قیمت هیوندای اکسنت مشخصات هیوندای اکسنت بهترین خودروهای 2020 محصولات جدید هیوندای مجله خودرو hyundai eccent تازه های خودرو

هیوندای اکسنت ۲۰۲۰

در کنار موتور جدید، هیوندای از گیربکس جدیدی هم برای اکسنت رونمایی کرده است که IVT نام دارد. این گیربکس به طور کامل توسط خود هیوندای توسعه پیدا کرده است. این گیربکس با CVT های عادی یک تفاوت عمده دارد و آن استفاده از زنجیر بجای تسمه است. این اولین خودرو در این کلاس است که از این فناوری استفاده می کند. این گیربکس جدید جایگزین گیربکس ۶ دنده ی اتوماتیک قبلی می شود. البته خریداران اکسنت همچنان امکان سفارش گیربکس ۶ دنده ی دستی برای این خودرو را خواهند داشت.

هیوندای اکسنت ۲۰۲۰

موتور و گیربکس جدید باعث کاهش مصرف سوخت اکسنت شده اند. مصرف سوخت مدل ۲۰۲۰ اکسنت از ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده است.
اکسنت با وجود این تغییرات مثبت هنوز خودرویی ارزان و قابل دسترس برای اقشار مختلف است. قیمت مدل پایه ی این خودرو با گیربکس دستی از ۱۶ هزار دلار شروع می شود. مدل اتوماتیک با گیربکس IVT هم دارای قیمت پایه ی ۱۷ هزار دلار است و در فول ترین نسخه قیمت این خودرو به ۲۰ هزار دلار می رسد.
هیوندای برای سال ۲۰۲۰ تغییری در ظاهر اکسنت ایجاد نکرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.