بهترین لاستیک های خارجی در یک نگاه +جدول
در مجموع بهترین لاستیک خارجی برای خودروهای داخلی ارزانقیمت تایرهای ساخت ژاپن و کره و بهترین نمونه های وارداتی برای اتومبیل های با قیمت بالا نمونه های ساخت میشلن، گودیر و بریجستون خواهد بود. توجه به این نکته نیز ضروری است که عملکردی تایرهای داخلی برای استفاده های روزمره با توجه به قیمت کیفیت قابل قبولی نسبت به لاستیک های خارجی مناسب بوده و در صورت عملکرد درست سیستم تعلیق خودرو و جلوبندی عملکردی تقریبا کارایی مشابه با آنها دارند.
در ضمن کیفیت انواع و اقسام برندهای چینی موجود در بازار نیز اگر پایین تر از محصولات داخلی نباشد، بالاتر از آنها نیز نبوده و اکثر آنها تنها به عقیده فروشنده بهترین لاستیک حارجی بازار برای خودروی شما خواهند بود.
بهترین لاستیک های خارجی در یک نگاه
نام لاتین | نام فارسی | کشور | سال تاسیس | درآمد سالیانه |
Pirelli | پیرلی | ایتالیا | ۱۸۷۲ | ۵.۷ میلیارد دلار |
Michelin | میشلن | فرانسه | ۱۸۸۹ | ۲۴ میلیارد دلار |
Bridgestone | بریجستون | ژاپن | ۱۹۳۱ | ۲۷ میلیارد دلار |
Goodrich | گودریچ | ایالات متحده آمریکا | ۱۸۷۰ | – |
Cooper | کوپر | ایالات متحده آمریکا | ۱۹۱۴ | ۲.۶ میلیارد دلار |
Dunlop | دانلوپ | ایالات متحده آمریکا | ۱۸۸۹ | – |
Goodyear | گودیر | ایالات متحده آمریکا | ۱۸۹۸ | ۱۵ میلیارد دلار |
Continental | کنتیننتال | آلمان | ۱۸۷۱ | ۱۲.۵ میلیارد دلار |
Falken | فالکن | ژاپن | ۱۹۸۳ | ۶.۷ میلیارد دلار |
Toyo | تویو | ژاپن | ۱۹۴۵ | ۳ میلیارد دلار |
Yokohama | یوکوهاما | ژاپن | ۱۹۱۷ | ۴ میلیارد دلار |
Hankook | هانکوک | کره جنوبی | ۱۹۴۱ | ۵.۹ میلیارد دلار |