آپشن جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک معرفی شد

0

با آغاز پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک، ایران خودرو به صورت رسمی آپشن جدیدی را برای این خودرو معرفی کرده که تا پیش از این، در خانواده دنا پلاس دیده نشده است.
پیش از این مدیران ایران خودرو اعلام کرده بودند که در سال ۱۳۹۹ خانواده دنا و پژو ۲۰۷i با امکانات جدیدی پا به بازار کشور می گذارند. حال با آغاز ثبت نام دنا پلاس توربو اتوماتیک از صبح امروز (۱۴ بهمن ۱۳۹۸) مشخص شد که این سدان ملی اتوماتیک با فرمان کمکی برقی (EPS) به دست مشتریان می رسد. پیش از این خانواده «دنا پلاس» ایران خودرو تنها با فرمان هیدرولیکی به بازار عرضه می شدند و گویا قرار است تا از این پس، نسخه اتوماتیک و توربو این خودرو با فرمان کمکی برقی به دست مشتریان برسد.

 آپشن های دنا پلاس توربو  قیمت دنا پلاس  مشخصات دنا پلاس  خودرو ملی جدید  تازه های خودرو در ایران  محصولات جدید ایران خودرو  پیش فروش دنا پلاس  مجله خودرو

معرفی دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک از نظر ویژگی های پیشرانه تفاوتی با نسخه دنده ای ندارد. همچنین در بحث امکانات رفاهی و ایمنی، تغییر خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است. دنا پلاس توربو دنده ای در سال های قبل به چهار کیسه هوا مجهز بوده که از چند ماه قبل تنها با دو کیسه هوا به دست مشتریان رسیده است. آن طور که مشخص است، نمونه اتوماتیک این سدان ملی هم با دو کیسه هوا تحویل داده خواهد شد.

مدیران شرکت ایران خودرو اعلام کرده اند که از سال ۱۳۹۹، خودروهای خود را با استاندارد آلایندگی یورو ۵ به بازار عرضه می کنند و از دی ۹۸ نیز، تولید خودروهایی چون پژو ۲۰۶ با این استاندارد جدید آغاز شده است. برای همین بدیهی است که دنا پلاس توربو اتوماتیک در تابستان ۱۴۰۰ با استاندارد آلایندگی یورو ۵ به دست مشتریان خواهد رسید.

آپشن های دنا پلاس توربو قیمت دنا پلاس مشخصات دنا پلاس خودرو ملی جدید تازه های خودرو در ایران محصولات جدید ایران خودرو پیش فروش دنا پلاس مجله خودرو

بر اساس اطلاع رسانی شرکت ایران خودرو، مشخصات فنی و ویژگی های دنا پلاس توربو اتوماتیک به شرح زیر است:

پیشرانه ۱٫۷ لیتری توربو

۱۵۰ اسب بخار

۲۱۰ نیوتن متر گشتاور

دیفرانسیل جلو

فرمان کمکی برقی

جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک DAE با حالت اسپرت و برقی و قابلیت تیپ ترونیک

ترمزهای دیسکی جلو و عقب

ترمز ABS، EBD و BA

رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی جدید

چراغ روشنایی روز

صندلی های جلوی برقی ۸ حالته

کروز کنترل

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

نمایشگر لمسی

رهیاب ماهواره ای

دوربین و سنسور پارک عقب

بلوتوث

تنظیم ارتفاع چراغ

کامپیوتر سفر و سرویس های دوره ای

سانروف

آنتن کوسه ای

آینه های تاشو برقی

سیستم تهویه اتوماتیک

تریم پارچه ای کابین با چرم مصنوعی فرمان و دسته دنده

منبع:اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.