مقایسه چانگان CS۳۵ با هایما S۷ + مشخصات فنی

0

مشخصات فنی چانگان CS۳۵ و هایما S۷ در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، چانگان CS35 با هایما S7 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی چانگان CS۳۵:

چانگان CS۳۵، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۳ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۲۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۶۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه چانگان CS35 با هایما S7 + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۲ لیتر است.

مقایسه چانگان CS35 با هایما S7 + مشخصات فنی

از جمله امکانات این خودرو می توان به سانروف ، کروز کنترل ، مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer) ، کامپیوتر اطلاعات سفر ، صندلی چرمی ، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت ، سنسور پارک دنده عقب ، هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی ، دکمه‌های تنظیم بر روی فرمان/ قابلیت تنظیم ارتفاع ، چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع ، شیشه بالابر برقی ، جلو و عقب ، چراغ مه شکن عقب ، زیر آرنجی مرکزی عقب اشاره کرد.

مقایسه چانگان CS35 با هایما S7 + مشخصات فنی

همچنین این خودرو مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، آینه‌های جانبی برقی مجهز به چراغ راهنما ، آینه‌های جانبی با قابلیت تاشو برقی ، کمربند‌های ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع ، ریموت کنترل تاشو ، قفل مرکزی ، گرمکن شیشه عقب ، چراغ مطالعه ، ریموت کنترل ، برف پاک کن عقب است.

معرفی هایما S۷:

هایما S۷، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۹۹۵ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۴۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۸۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

قیمت ام جی GS مشخصات ام جی GS معایب و مزایای ام جی GS قیمت هاوال H2 مشخصات هاوال H2 معایب و مزایای هاوال h2 قیمت جک S5 معایب جک S5 مشخصات فنی جک S5 قیمت چانگان CS35 مشخصات چانگان CS35 معایب چانگان CS35 معایب هایما S5 معایب هایما s7 توربو

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۵ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۵.۸ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۱ لیتر است.

مقایسه چانگان CS35 با هایما S7 + مشخصات فنی

از جمله امکانات این خودرو می توان به سامانه کنترل فشار باد تایر‌ها TPMS ، دوربین دنده عقب ، کامپیوتر سفری ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، آینه‌ی داخلی الکتروکرومیک ، آینه‌های جانبی گرمکن دار بهمراه امکان تاشوندگی برقی ، سانروف و شیشه‌های برقی تمامی سرنشینان ، صندلی‌های چرمی – صندلی‌های در جلو مجهز به گرمکن و برای راننده دارای تنظیمات برقی ۸ جهته ، کیلس و استارتر دکمه‌ای ، کروز کنترل ، چراغ روز بهمراه تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل اشاره کرد.

مقایسه چانگان CS35 با هایما S7 + مشخصات فنی

خودرو
چانگان CS35 هایما S7
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
۲۰۱۳ ۲۰۱۴
موتور
۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور
۱۵۹۸سی سی ۱۹۹۵سی سی
حداکثر قدرت
۱۲۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه ۱۴۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
۱۶۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۸۰ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده
۴ سرعته خودکار ۵ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰
۱۵ ثانیه ۱۵.۸ ثانیه
حداکثر سرعت
۱۸۰ کیلومتر در ساعت ۱۶۵ کیلومتر در ساعت
وزن
۱۲۹۰ کیلوگرم ۱۵۴۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
۴۱۶۰ طول ، ۱۸۱۰ عرض ، ۱۶۷۰ ارتفاع ۴۴۹۸ طول ، ۱۸۳۰ عرض ، ۱۷۳۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور
۲۵۶۰ میلیمتر ۲۶۱۹ میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
۷.۲ لیتر در هر صد کیلومتر ۸.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
۵۲ لیتر ۶۱ لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو ۴ یورو ۵
ترمز و پایداری
ترمزهای دیسکی در جلو و عقب – سیستم‌های ESP، TCS و HBA – ABS ، EBD سیستم های ترمز و پایداری شامل ترمز ضد قفل ABS ، ترمز کمکی BAS ، کنترل کشش TCS ، پایداری الکترونیکی ESP
کیسه هوا
کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – مجموعاً ۴ کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین کناری و ایربگ های جانبی (جمعاً ۴ عدد)
سیستم صوتی
سیستم صوتی مجهز به رادیو و قابلیت پخش CD و با قابلیت پخش MP3 وپورت USB ، مجهز به ۶ بلندگو نمایشگر ۷ اینچی لمسی با GPS ، بلوتوث
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.