سرقت بی ام و X7 تام کروز جلوی چشم محافظانش!

0

بودن در فهرست افراد مشهور و مسافرت با امنیت کامل و چندین محافظ، باز هم از شما در برابر یکی از شایع ترین خطراتی که صاحبان وسایل نقلیه را تهدید می کند، ایمن نخواهد کرد. درست چیزی که تام کروز اخیرا با آن مواجه شده و با وجود محافظان شخصی، ماشین مورد استفاده او را به سرقت برده اند.

بیوگرافی تام کروز قیمت بی ام و X7 خودرو بازیگران سرقت خودرو شرکت بی ام و سارقان حرفه ای

تام کروز که اخیرا در حال ضبط جدیدترین قسمت از مجموعه ماموریت غیرممکن است، در کشور انگلستان به سر می برد و در هتلی معروف اقامت دارد و یک دستگاه خودروی شاسی بلند BMW X7 به طور تمام وقت در اختیار او قرار گرفته است، اما اخیرا روزنامه سان گزارش کرده که خودروی شاسی بلند لوکس BMW X7 آن به سرقت رفته است.

طبق گفته روزنامه سان، خودروی بی ام و X7 در محدوده مورد تایید هتل و در فاصله خیلی کمی از ورودی هتل پارک بوده است، اما سارقان به جان خودرو افتاده و با استفاده از دستگاه های پیشرفته، ماشین مورد استفاده تام کروز را دقیقا بیخ گوش حراست هتل و محافظ شخصی تام کروز که راننده او هم به شمار می رود، به سرقت برده اند.

معرفی خودرو شاسی بلند محصولات جدید بی ام و بی ام و ایکس 7 مدل 2019 bmw x7 2019 بهترین شاسی بلند هترین شاسی بلند بی ام و

شاید در جریان باشید که شرکت خودروسازی BMW مشارکت طولانی مدتی با مجموعه ماموریت غیرممکن دارد و بعد از اعلام سرقت خودرو، یک دستگاه شاسی بلند دیگر جایگزین خودروی سرقت شده می شود تا دغدغه پیدا کردن خودرو تنها برعهده نیروی پلیس باشد و عوامل فیلم را درگیر ماجرا نکند. خوشبختانه با استفاده از ردیاب های نصب شده بر روی خودرو، محل خودرو به سرعت پیدا شده و نیروی پلیس وارد عمل می شود.

نیروی پلیس سرقت X7 را تایید کرده و می گوید که تحقیقات برای دستگیری عاملان ادامه دارد و امیدوار هستند که دوربین های مدار بسته از آنان فیلم گرفته و به شناسایی بهتر آنان کمک کنند.

طبق گفته ها، داخل خودرو چمدان های بزرگ و گران قیمت تام کروز بودند که همراه با خودرو پیدا شده اند، اما اثری از وسایل داخل آن نبوده است. فارغ از ایمنی خودرو، بدون شک وقوع چنین اتفاقی می تواند یک شرمساری بزرگ برای تیم امنیتی تام کروز و هتل باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.