بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس+تصاویر

0
حامد لک شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس است.  حامد لک دروازه بان شماره یک پرسپولیس جزو بازیکنانی است که از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.با بیوگرافی حامد لک و عکسهای حامد لک با ما همراه باشید.تولد حامد لک در ۳ آذر ۱۳۶۹ در باقرشهر ری رقم خورد. تحصیلات حامد لک در مقطع دیپلم رشته صنایع فلز شاخه جوشکاری در هنرستان گلشنی است که و قد حامد لک ۱۹۲ سانتی متر می باشد.
اصالت حامد لک الیگودرز و ازنا در لرستان است و یک برادر بنام امید دارد و پدرش نیز سابقا دروازه بان فوتبال بود.

بیوگرافی حامد لک همسر حامد لک بیوگرافی فوتبالیست ها بهترین فوتبالیست آسیا بهترین بازیکنان پرسپولیس لیست بازیکنان پرسپولیس

حامد لک فوتبالش را بصورت جدی از سال ۱۳۸۴ وقتی ۱۵ ساله بود فوتبال را در کهریزیک شهر ری زیر نظر قنبر حسن زاده شروع و از ۱۶ سالگی با سپهر ابراهیمی کار کرد.

فوتبال حرفه ایش از سال ۱۳۸۶ در ۱۷ سالگی با جوانان صبای قم شروع شد تا اینکه بعد از سه سال در سال ۱۳۸۹ با بزرگسالان این تیم وارد لیگ برتر شد.

حامد لک در تراکتور

حامد لک در سال ۱۳۹۲ با قرارداد دو ساله بعنوان سهمیه سرباز و زیر ۲۳ سال به عضویت تراکتورسازی درآمد که توانست در فصل ۹۲ – ۹۳ با این تیم به قهرمانی جام حذفی برسد. او با اینکه کلین شیت های زیادی در این تیم تجربه کرد اما در سال آخر حضور خود بخاطر عملکر ضعیف مورد انتقال شدید هواداران این تیم قرار گرفت.

تیمهای حامد لک

از سال ۹۴ تا ۹۵ یکسال در صبای قم بود سپس به تیم ساپیا رفت تا اینکه مدتی در فولاد بود و در فصل ۹۷ – ۹۸ در تیم نساجی مازندان بازی کرد او تابستان ۹۸ به تبریز بازگشت و عضو تیم ماشین سازی با سرمربی گری رسول خطیبی شد.

بیوگرافی حامد لک همسر حامد لک بیوگرافی فوتبالیست ها بهترین فوتبالیست آسیا بهترین بازیکنان پرسپولیس لیست بازیکنان پرسپولیس

حامد لک در پرسپولیس

حامد لک در ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ وقتی ۳۰ ساله بود با قرارداد دو ساله به جای علیرضا بیرانوند که به اروپا ترانسفر شد به تیم پرسپولیس پیوست. او بعد از ورود به این تیم گفت از ۱۸ سالگی لحظه شماری کرده تا امروز از راه برسد و عضو کوچکی از باشگاه بزرگ پرسپولیس بشود.

شماره پیراهن حامد لک در پرسپولیس

لک در پرسولیس شماره ۸۱ را بعنوان شماره پیراهن درخواست کرده است که علت آن علاقه اش به علی کریمی می باشد که همیشه شماره ۸ را به تن می کرد.

حامد لک در استقلال؟

حامد لک درباره حضور در استقلال می گوید که با اینکه پیشنهاد استقلال جدی بود اما بخاطر روزهای خوب زیادی که در تبریز داشتم سال ۹۸ به آذربایجان برگشتم تا دوباره به روزهای اوج برگردم.

بیوگرافی حامد لک همسر حامد لک بیوگرافی فوتبالیست ها بهترین فوتبالیست آسیا بهترین بازیکنان پرسپولیس لیست بازیکنان پرسپولیس

همسر حامد لک

حامد لک هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.