مکعب روبیک بیجینگ، محصولی جدید از گروه بایک

0

در جریان نمایشگاه خودرو گوانگژو ۲۰۲۱، برند بیجینگ از زیرمجموعه‌های بایک موتور به صورت رسمی از محصول جدید خود با نام اولیه C52X رونمایی کرد. پس از نظرخواهی از طرفداران، این شرکت تصمیم گرفت محصول جدید را به اسم عجیب مکعب روبیک (Rubik’s Cube) نامگذاری کند!

خودرو جدید چینی شاسی بلند جدید چینی جدیدترین خودروهای وارداتی تازه های خودرو اخبار چین معرفی خودرو مجله خودرو مجله خودرو کارستان مجله ماشین دنیای خودرو

پس از نظرخواهی از طرفداران، این شرکت تصمیم گرفت محصول جدید را به اسم عجیب مکعب روبیک (Rubik’s Cube) نامگذاری کند!“فرم بدنه این کراس­‌اور از زبان طراحی جدید محصولات بایک پیروی می­‌کند. منافذ بسته جلوپنجره باعث می‌­شود فکر کنیم با یک خودروی برقی طرف هستیم، درحالی‌که پیشرانه بنزین­‌سوز در زیر کاپوت نصب شده است.

دستگیره مخفی‌­شونده درها، رینگ‌های آلومینیومی مشکی، چراغ‌های باریک عقب با نوار ارتباطی بین آن‌ها و خروجی دوگانه اگزوز در دو سوی بدنه، از دیگر نکات قابل ذکر درباره طراحی ظاهری محصول بایک است.

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای Rubik’s Cube به ترتیب برابر با ۴.۶۲، ۱.۸۸۶، ۱.۶۸ و ۲.۷۳۵ متر اعلام شده است.


مکعب روبیک بیجینگ، محصولی جدید از گروه بایک

طراحی فضای داخلی مکعب روبیک نسبت به اکثر محصولات گروه بایک متفاوت است، که گذشته از صفحه پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر مرکزی، اهرم الکترونیکی تعویض دنده، از سامانه هوشمند هارمونی کار OS ساخت شرکت هواوی بهره‌­مند شده که مدیریت این خودرو را برعهده دارد. سامانه مذکور به یاری تراشه الکترونیکی Kirin 990A و ماژول­‌های ۵G فعالیت می‌کند و از اینترنت اشیاء پشتیبانی می­‌کند.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

نیروی حرکتی Rubik’s Cube از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ به قدرت ۱۸۵ اسب‌­بخار بهره‌­مند شده است، که بنابر اعلام سازنده، بازدهی گرمایی برابر با ۳۹.۲ درصد ارائه می­‌کند.


مکعب روبیک بیجینگ، محصولی جدید از گروه بایک

قیمت رسمی این خودرو هنوز اعلام نشده ولی رسانه‌­های چینی، بازه صد تا صد و پنجاه یوان (۱۵.۷۰۰ الی ۲۳.۵۰۰ دلار) را محتمل می­‌دانند.

بنابر نظر خبرنگار چینی که با این خودرو ملاقات داشته، Rubik’s Cube به واسطه طراحی بدنه، فناوری هوشمند و حتی قیمت نسبتا مناسب، قادر به مبارزه با رقبا خواهد بود اما بایک موتور باید کیفیت این محصول را کمی افزایش دهد.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.